شمانیوز
شما نیوز

بیوگرافی حدیث چهره پرداز بازیگر نقش مژگان در بچه مهندس 3 + تصاویر جدید

این شب ها در رمضان ۹۹ سریال بچه مهندس ۳ روی آنتن می رود و با تغییر فصل بازیگران آن نیز تغییر کرده اند.

بیوگرافی حدیث چهره پرداز بازیگر نقش مژگان در بچه مهندس 3  + تصاویر جدید

حدیث چهره پرداز بازیگر سریال بچه مهندس 3 متولد ۳۰ شهریور ۱۳۶۶ می باشد و ۳۳ سال سن دارد حدیث چهره پرداز بازیگر سریال بچه مهندس 3 دارای لیسانس ادبیات نمایش می باشد.سریال ها و فیلم هایی که تا کنون در آنها ایفای نقش کرده  است عبارتند از:سریال همسفران باد،کارگاهان و محله تهرانی و در فیلم های سینمایی پس کوچه های شمرون و لازانیا حضور داشته است.حدیث چهره پرداز بازیگر سریال بچه مهندس 3 کار خود را در تئاتر شروع کرده و همانند بسیاری از بازیگران سینما و تلویزیون در تئاتر توانسته خود را مطرح کند.جدیدترین کار وی در سریال بچه مهندس 3  بوده در نقش مژگان این سریال به کارگردانی علی غفاری ساخته شده است.

 

حدیث چهره پرداز بازیگر نقش مژگان در بچه مهندس 3

بازیگر نقش مژگان در بچه مهندس 3

صفحه وی در اینستاگرام: hadis_chehrepardaz

حدیث چهره پرداز بازیگر جوان کشورمان که در عرصه تئاتر فعالیت های خوبی دارد و با سریال کارآگاهان وارد قاب تلویزیون شد در سریال بچه مهندس ۳ هنرنمایی کرده است.

حدیث چهره پرداز بازیگر فیلم پس‌ کوچه‌ های شمرون در سریال بچه مهندس در مقابل روزبه حصاری و مهشید جوادی به هنرنمایی پرداخته است. وی که علاقه زیادی به سفر در کشورهای مختلف دارد دانش آموخته ادبیات نمایش می باشد. در ادامه عکس های حدیث چهره پرداز را در نیک صالحی مشاهده کنید.

 

عکس های حدیث چهره پرداز

حدیث چهره پرداز متولد ۳۰ شهریور ۱۳۶۶ بازیگر است. او فارغ التحصیل رشته ادبیات نمایشی است. وی کار خود را در تئاتر شروع کرده و همانند بسیاری از بازیگران سینما و تلویزیون در تئاتر توانسته خود را مطرح کند.

حدیث چهره پرداز از سال ۱۳۸۵ فعالیت حرفه‌ ای خود را در تئاترهای مختلف به نام «زیتون»، «آوازه خوان تاس» و «روایتی برای بهرام چوبین وناله از سر» را آغاز کرد.

 

عکس های حدیث چهره پرداز

پدر و مادر حدیث چهره پرداز

اولین کار تصویری حدیث چهره پرداز، فیلم کوتاه «یک روز قشنگ بارانی» بود. او برای بازی در این فیلم کوتاه، دیپلم افتخار بهترین بازیگر زن را از جشنواره کودک و نوجوان دریافت کرد.

 

حدیث چهره پرداز

 

حدیث چهره پرداز

حدیث چهره پرداز و برادرش

از فیلم‌ها و سریال‌ های حدیث چهره پرداز می‌توان به سریال‌های «محله تهرونی ها»، «همسفران باد»، «کاراگاهان»، تله فیلم‌ های «یک عصر دوباره»، «سایه»، «هنوز دیر نیست»، «جوجه تیغی ها»، «دنده معکوس» و فیلم‌های سینمایی «زندگی خصوصی» و «پس کوچه‌ های شمرون» اشاره کرد.

 

حدیث چهره پرداز

 

حدیث چهره پرداز

 

حدیث چهره پرداز در فصل سوم سریال تلویزیونی «بچه مهندس»، نقش مژگان یا مومو را بازی کرد و با بازی در این نقش، باری دیگر نامش را بر سر زبان‌ها انداخت. «بچه مهندس ۳»، سریال ویژه ماه مبارک رمضان سال ۱۳۹۹ است که از شبکه دو پخش می‌ شود.

حدیث چهره پرداز

 

عکس های حدیث چهره پرداز بازیگر نقش مژگان در بچه مهندس

حدیث چهره پرداز و شاهرخ استخری در پس کوچه های شمرون

بازیگرهای نقش مژگان یا مومو در فصل‌ های مختلف سریال «بچه مهندس» به ترتیب عبارتند از: که در فصل اول نیوشا علیپور ، در فصل دوم مونا جامی و حال در فصل سوم بچه مهندس نقش مژگان را بازیگری به نام حدیث چهره پرداز ایفا می کند. که مژگان نیز مانند جواد جوادی بچه‌ ای بی‌ سرپرست است. با این تفاوت که خانواده ای ثروتمند سرپرستی او را بر عهده گرفتند و وی را به آمریکا بردند.

حدیث چهره پرداز

 

حدیث چهره پرداز

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲۹۸ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied