شمانیوز
شما نیوز

دو فیلم جدید به اکران «سینما ماشین» پیوستند

فیلم‌های سینمایی «سراسر شب» و «کشتارگاه» در طرح «سینما ماشین» نمایش داده می شوند.

دو فیلم جدید به اکران «سینما ماشین» پیوستند

به گزارش شمانیوز به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از مشاور رسانه‌ای طرح سینما ماشین، پس از نمایش موفق فیلم‌های سینمایی «خروج» و «مهمانخانه ماه نو» در سینما ماشین، در هفته جاری نیز قرار است دو فیلم سینمایی «سراسر شب» ساخته فرزاد موتمن و «کشتارگاه» به کارگردانی عباس امینی در این طرح به نمایش درآیند.

منوچهر صفرخانی مدیر اجرایی طرح سینما ماشین در این باره گفت: با ادامه شیوع ویروس کرونا و شدت گرفتن این بیماری در روز‌های گذشته، امیدواریم با حمایت مسئولان بتوانیم طرح سینما ماشین را در تمام نقاط ایران راه‌اندازی  و به اقتصاد سینما و ایجاد تفریحی سالم برای مردم کمک کنیم.

این تهیه‌کننده و کارگردان درباره شهر‌هایی که تاکنون این طرح در آن‌ها اجرا شده است، اظهار کرد: خوشبختانه برخی از مراکز دولتی و خصوصی در شهر‌های کشور که در ساعت‌های پایانی شب فضای بلا استفاده برای سینما ماشین دارند، از این طرح استقبال کرده‌اند. تاکنون در تهران در نقاطی مانند پارک ارم، مجموعه ورزشی تختی، فرهنگسرای خاوران، در استان البرز در مجموعه ورزشی انقلاب طرح سینما ماشین اجرا شده است. طی هفته جاری هم در استان‌های قزوین، اصفهان، گیلان، مازندران، فارس و آذربایجان شرقی این طرح اجرا خواهد شد. بر اساس برنامه‌ریزی‌ها، ۱۵ «سینما ماشین» دیگر هم تا نیمه تیرماه در شهر‌های مختلف افتتاح می‌شوند.

وی در پایان گفت: با توجه به اینکه این طرح در کشورمان نوپا و ناشناخته است، امیدواریم با حمایت مدیران در معرفی و فرهنگسازی آن قدم موثری را برای ایجاد نشاط و سرگرمی مردم کشورمان در این روز‌های سخت برداریم. طرحی که با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در یک فضای محصور و کنترل شده اجرا می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied