شمانیوز
شما نیوز

ساعت و زمان پخش سریال زندگی از نو

زندگی از نو عنوان سریال تلویزیونی به کارگردانی علی‌محمد قاسمی است که در سال 97 از شبکه پنج سیما پخش شد و حال بار دیگر شبکه آی فیلم بازپخش آن را در کنداکتور پخش خود قرار داده است و اولین قسمت سریال را روز دوشنبه ششم مردادماه به روی آنتن می برد.

ساعت و زمان پخش سریال زندگی از نو

سریال زندگی از نو ساخته علی‌محمد قاسمی از روز دوشنبه ششم مردادماه، جایگزین مجموعه تلویزیونی تکیه بر باد در شبکه آی فیلم می شود. سریال زندگی از نو  محصول سال ۱۳۹۶ است و تهیه‌کنندگی آن را مهدی شفیعی بر عهده داشته است.

«زندگی از نو» داستان زوج جوانی است که به شمال می روند و کمپ گردشگری ایجاد می کنند. این مجموعه به مولفه هایی چون محیط زیست ، منابع طبیعی، اقتصاد و… می پردازد.

رضا کیانیان، علیرضا خمسه، ستاره اسکندری،  مینا جعفرزاده ، کمند امیر سلیمانی، آرش مجیدی، خیام وقار، ژیلا آل رشاد، حدیث نیکرو، مجید پتکی، امیر حامد، متین ستوده، مرتضی ضرابی، محمد علی ساربان، اکبر معززی، حمید رضا سنگیان و….. هنرمندانی هستند که در این سریال به ایفای نقش پرداخته اند.

سریال « زندگی از نو » از دوشنبه ششم مردادماه، هر شب ساعت ۲۲:۰۰ روی آنتن  شبکه  آی ‌فیلم  فارسی می‌رود و تکرار آن نیز در ساعت ۶:۰۰ صبح و ۱۴:۰۰ روز بعد خواهد بود.

 

منبع : پیک نت

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied