شمانیوز
شما نیوز

زوج محبوب برنامه ماه عسل در کنار داور عصر جدید + عکس

مهسا ایرانی با انتشار این عکس نوشت: من و فرهاد در نمایشگاه بی سایگی که با آقای سیدبشیر حسینی مواجه شدیم.

زوج محبوب برنامه ماه عسل در کنار داور عصر جدید + عکس

مهسا ایرانی با انتشار این عکس نوشت: من و فرهاد در نمایشگاه بی سایگی که با آقای سیدبشیر حسینی داور عصر جدید مواجه شدیم.کاملا فرهاد رو میشناختند و با کارهاشون آشنا بودند. با شوخی پرسیدم شما به عکسای فرهاد رای سپید میدید یا رای قرمز؟؟ و ایشون خیلی جدی گفتند که حتما زنگ طلایی شایسته کارهای فرهاده فرهاد عزیزم خیلی بهت افتخار میکنم.

 

lNLQsk3OYnyf

 

سید بشیر حسینی در کنار همسر و پسرش

سید بشیر حسینی متولد 15 آذر 1360 در اصفهان، کارشناس است. فارغ التحصیل فوق لیسانس رشته حقوق و دکترای رشته فرهنگ و ارتباطات از دانشگاه امام صادق می باشد وی دارای تحصیلات حوزوی نیز است و سطح ۱حوزه علمیه دارد. وی عضو هیئت علمی و مدیر گروه رسانه های نوین دانشکده ارتباطات دانشگاه صدا و سیما است. و پس از حضور به عنوان داور در مسابقه تلویزیونی عصر جدید شهرت پیدا کرد.

سید بشیر حسینی به عنوان کارشناس علوم جامعه شناختی، کارشناس رسانه، کارشناس بازی، منتقد و تحلیلگر و پژوهشگری تربیتی چند سالیست حضور فعالی در رسانه ها دارد. عضویت در هیئت علمی دانشگاه صدا و سیما و تدریس در دانشگاه امام صادق، دانشگاه تهران و دانشگاه علامه طباطبایی از جمله فعالیت های علمی اوست و گفته می شود که به زبان فرانسه و عربی نیز تسلط دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۴ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied