شمانیوز
شما نیوز

واکنش تند و تیز محمدرضا فروتن به شایعه تغییر جنسیتش + عکس

واکنش تند محمدرضا فروتن به حواشی تغییر جنسیتش را در ادامه می بینید.

واکنش تند و تیز  محمدرضا فروتن به شایعه تغییر جنسیتش + عکس

واکنش تند محمدرضا فروتن به حواشی تغییر جنسیتش را در ادامه می بینید. خبرهای ضد و نقیض به ویژه در شبکه‌های اجتماعی و منابع غیررسمی در حالی از تغییر جنسیت یکی از بازیگران مرد سینمای ایران محمدرضا فروتن در ماه‌های اخیر حکایت می‌کند که متنی منتسب به وکیل این بازیگر این شایعات را تکذیب کرده است. در حالی گفته می‌شود شایعه تغییر جنسیت محمدرضا فروتن واقعیت دارد و بازیگر تحسین‌شده سینمای ایران پس از چند سال تلاش برای کنار آمدن با این موضوع، سرانجام در یکی دو ماه گذشته تصمیم خود را عملی کرده است که متنی منتسب به وکیل محمدرضا فروتن این موضوع را تکذیب کرده است.

 

Q5YM1jlkr38J

تغییر جنسیت پیش از این در دنیای بازیگری سینما و تئاتر ایران اتفاق افتاده است. چند سال پیش فرزانه ارسطو در ۴۱ سالگی تغییر جنسیت داد و نام خود را سامان گذاشت. در سینمای جهان هم شاخص‌ترین چهره‌هایی که تغییر جنسیت دادند، برادران اندی و لری واچووسکی بودند. خالقان «ماتریکس» پس از انجام عمل جراحی و تبدیل شدن به زن، با نام خواهران لانا و لی‌لی واچووسکی شناخته می‌شوند. اما درباره محمدرضا فروتن متنی از ساعاتی پیش متنی منتسب به وکیلش منتشر شده که در آن قویا موضوع تغییر جنسیت تکذیب شده است.

 

2b66605c-7cbb-4eed-b53c-5a3399efe3b5

محمدرضا فروتن نیز ساعاتی پس از انتشار شایعه تغییر جنسیتش با انتشار پستی در اینستاگرام این موضوع را تکذیب کرد. متن یادداشت فروتن را می‌توانید در قسمت زیر ببینید.

 

d4b5ee22-05ed-4f1f-b7fa-80ca15b5de69

 

 

 

تکمیلی //

 تکذیب حاشیه‌سازی‌ها در مورد یک بازیگر سینما

 شب گذشته، یکی از خبرنگاران اصلاح‌طلب، با انتشار توییتی مدعی انجام عمل تغییر جنسیت توسط محمدرضا فروتن از بازیگران مطرح سینما شد که این خبر، بازتاب وسیعی در توییتر و اینستاگرام و همچنین برخی کانال‌های خبری داشت و به سرعت تبدیل به سرخط اصلی خبری در فضای رسانه‌های اجتماعی شد.

به‌دنبال انتشار این خبر، برخی کانال‌های تلگرامی حتی جزئیاتی از انجام این عمل پزشکی توسط فروتن را نیز منتشر کرده و ادعاهای دیگری نیز در این خصوص مطرح کردند.

از اواخر شب گذشته، صفحه اینستاگرامی متعلق به یک وکیل مقیم آمریکا که خود را وکیل محمدرضا فروتن معرفی کرد، ادعای منتشره درباره او را تکذیب کرد اما رسانه‌های همسو با منتشرکننده خبر اصلی، با استناد به عدم فالوکردن صفحه این وکیل توسط فروتن در اینستاگرام، ادعای او را در وکالت این بازیگر زیر سؤال بردند.

در نهایت صبح امروز، محمدرضا فروتن با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامی خود، خبر مربوط به عمل تغییر جنسیت را تکذیب کرده و از تعقیب قضایی منتشرکنندگان این شایعه خبر داد.

 

منبع : همشهری آنلاین

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied