شمانیوز
شما نیوز

پشت پرده شایعه خودکشی مهران غفوریان بعد از لاغریش چیست؟ + فیلم

خبر خودکشی مهران غفوریان همه را بهت زده کرد.در صورتیکه این خبر شایعه می باشد و مهران غفوریان در صحت و سلامتی کامل است.

پشت پرده شایعه خودکشی مهران غفوریان بعد از لاغریش چیست؟  + فیلم

خبر خودکشی  مهران غفوریان  همه را بهت زده کرد.در صورتیکه این خبر شایعه می باشد و  مهران غفوریان  در صحت و سلامتی کامل است.مهران غفوریان سوم شهریورماه سال ۱۳۵۳ بدنیا آمد. مهران غفوریان در تهران متولد شد.  مهران غفوریان  بازیگر، کارگردان، کمدین و فیلم‌نامه‌نویس ایرانی سینما و تلویزیون و رادیو است. مهران غفوریان فارغ‌التحصیل رشتهٔ نقاشی - نقاشی عمومی در دانشگاه آزاد واحد تهران مرکزی می‌باشد.

 

 

 

 

مهران غفوریان در خیابان مولوی تهران به دنیا آمد و بزرگ شده تهرانسر و محله دریاست. پدرش ناخدای نیروی دریایی و اهل تهران و مادرش معلم و اهل تبریز است. یک برادر به نام مهدی دارد که از او ۵ سال بزرگتر است و آهنگسازی می‌کند.

اولین بار سال 1373 در 20 سالگی به پیشنهاد یکی از دوستانش در تست برنامه آیتمی 39 به کارگردانی داریوش کاردان شرکت کرد و قبول شد.

 

اما اوج شهرت او برای ساخت مجموعه تلویزیونی زیر آسمان شهر بود که از بهترین و پر مخاطب ترین سریال های چند دهه اخیر تلویزیون بود که سری دوم و سوم آن را نیز ساخته و خودش نیز در نقش بهروز خالی بند نقش آفرینی کرده بود.

سعید آقاخانی، محمدرضا گلزار، یوسف تیموری، امین حیایی، محسن تنابنده و پیمان قاسم‌ خانی از جمله دوستان بسیار خوب و صمیمی‌ مهران مدیری هستند.

به جز کار در سینما و هنر ،شغل دوم نیز دارد و دارای یک فروشگاه آجیل و شیرینی فروشی می باشد.

 

انتشار شایعه خودکشی مهران غفوریان برای دومین بار

خودکشی مهران غفوریان

 

 

در روزهای اخیر شایعه خودکشی مهران غفوریان، بازیگر خوش ذوق و طنزپرداز کشورمان در شبکه های اجتماعی و برخی رسانه ها منتشر شد که وی را ناچار به واکنش کرد؛ واکنشی عبرت آموز که وی در آن ضمن اشاره به صحت و سلامت خود از مردم می خواهد از قضاوت کردن در مورد یکدیگر دست بردارند.

وی در یک مصاحبه تلفنی در رابطه شایعه خودکشی خود گفت: از کسانی که برای من شایعه درست کردند، می گذرم و می بخشم، شاید دل مادر و همسرم شکسته، از آن ها هم می خواهم که ببخشند، اصولا آدم ها باید مراقب باشند که حق کسی گردنشان نماند.​

مردم عزیزم این همه سختی دارند، این همه مشکلات اقتصادی و درگیر ویروس کرونا هستند، وبا این حال دلشون من شاد می کنم این برایم مقدس است. امیدوارم که همدیگر راقضاوت نکنیم.

این بازیگر در ادامه توضیح داد که تصور کنید وقتی مادری خبر خود کشی پسرش را می شنود چه حسی پیدا می کند؟ خودکشی گناه کبیره است و خیلی شایعات دیگری بود، در حال حاضر خداراشکر خبری نیست.

 

جالب است بدانید در خردادماه سال 1390 نیز شایعه ای مشابه برای وی ساخته شده بود. در آن زمان نیز وی در گفت‌وگویی با زندگی ایده آل داشته و درباره شایعه‌ای که برایش به وجود آمده بود، گفت: این را قبول دارم که جز آن دسته بازیگرانی هستم که حاشیه ها و شایعاتی زیادی برایم ساخته اند. در کل هر چیزی که به شخصیتم ضربه بزند را شایعه و حاشیه می دانم.

وی در سال 90 درباره شایعه مورد اشاره گفته بود: اصلا قضیه شایعه سازی برای من از زمانی آغاز شد که در مشهد به علت مسمومیت غذایی به بیمارستان امام خمینی انتقالم دادند.

زمانی که بیدار شدم دیدم که چند نفر بالای سرم دارند از من عکس می اندازند. فردای همان روز روزنامه قدس مشهد تیتر زد مهران غفوریان خودکشی کرده است. بله من خودکشی کرده‌ام اما برای دیدن آقا امام رضا(ع) نه چیز دیگری!(البته منظورم خودکشی غیرواقعی است).

 

خصوصیات اخلاقی مهران غفوریان از زبان خودش:

مهران غفوریان

 

 

من برخلاف شخصیت هایی که در بازی می کنم، خیلی جدی ام و در زمان کار با جدیت تمام کارهایم را دنبال می کنم . کسانی که با من کار کرده اند از خصوصیات اخلاقی من با خبر هستند ولی در کل سعی می کنم هر کاری را در زمان خودش انجام دهم.

 

ازدواج مهران غفوریان:

مهران غفوریان

 

 

مهران غفوریان در 13 دی ماه 1393 در سن 40 سالگی با دختری بنام آرزو ازدواج کرد،آشنایی این دو در یک مرکز خرید اتفاق افتاد و سپس تصمیم به ازدواج گرفتند. ثمره ازدواج دختری به نام هانا در بهمن 97 است.

 

 

لاغری مهران غفوریان:

مهران غفوریان

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۶ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied