شمانیوز
شما نیوز

مهراوه شریفی نیا برنامه خندوانه را ترکاند + فیلم

مهراوه شریفی نیا در روز دختر مهمان خندوانه شد و به گفتگو با رامبد جوان پرداخت.

مهراوه شریفی نیا برنامه خندوانه را ترکاند + فیلم

مهراوه شریفی نیا اولین فرزند محمدرضا شریفی نیا و آزیتا حاجیان می باشد که هر دو از بازیگران صاحب نام می باشند، تنها یک خواهر کوچکتر بنام ملیکا دارد که او هم بازیگر است.مهراوه شریفی نیا دیپلمه ریاضی فیزیک دبیرستان است در دانشگاه یک ترم کارگردانی سینما خوانده اما از ادامه این رشته انصراف داد و در رشته موسیقی مدرک لیسانس گرفته است.

 

 

 

مهراوه شریفی نیا متولد 29 فروردین60 بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است.مهراوه شریفی نیا مجرد و فرزند بازیگر سرشناس محمدرضا شریفی‌نیا و آزیتا حاجیان است. مهراوه شریفی نیا در 8 سالگی و با بازی در فیلم سینمایی دزد عروسک ها درکنار مادرش وارد دنیای بازیگری شد مهراوه شریفی نیا یک پرسپولیسی دو آتیشه است، بانوی پرسپولیسی که در جنگ زرگری و کری خوانی با استقلالی ها همیشه پیشتاز بوده و هر استقلالی جرات کل کل با او را ندارد مهراوه شریفی نیا تصویری از سریال بر سر دوراهی با پوشش چادر در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده است.

مهراوه شریفی نیا اولین فرزند محمدرضا شریفی نیا و آزیتا حاجیان می باشد که هر دو از بازیگران صاحب نام می باشند، تنها یک خواهر کوچکتر بنام ملکیا دارد که او هم بازیگر است.

یپلمه ریاضی فیزیک دبیرستان است در دانشگاه یک ترم کارگردانی سینما خوانده اما از ادامه این رشته انصراف داد و در رشته موسیقی مدرک لیسانس گرفته است.

به لطف پدر و مادرش بازیگری را از سال 1368 وقتی 8 ساله بود با فیلم دزد عروسک ها در کنار مادرش شروع کرد و سال 1370 کنار پدرش با سریال امام علی وارد تلویزیون شد.

 

مهراوه شریفی نیاhasan-reivandi-6 - Copy - Copy

GFcnPc5kWwKU

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۵ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied