شمانیوز
شما نیوز

بیوگرافی علی صادقی و همسرش از دیروز تا امروز + تصاویر

بیوگرافی علی صادقی بازیگر جوان و با تجربه سینما و تلوزیون که در شب گذشته مهمان برنامه حامد آهنگی نیز بود را در این صفحه بخوانید .

بیوگرافی علی صادقی و همسرش از دیروز تا امروز + تصاویر

 به گزارش شمانیوز : علی صادقی بازیگر سینما و تلوزیون است که در سریال های رضا عطاران به اوج شهرت رسید . جنس کمدی علی صادقی در سریال ها مورد پسند مردم بوده است که توجه مخاطبان را به خود جلب کرده . در ادامه چکیده ای از بیوگرافی این بازیگر طناز را می خوانید . 

 

 

بیوگرافی و عکس های علی صادقی

  • نام:علی
  • نام خانوادگی:صادقی
  • تاریخ تولد:1359/9/14
  • محل تولد:تهران
  • مدرک تحصیلی:فوق دیپلم کامپیوتر
 

زندگینامه علی صادقی

بیوگرافی علی صادقی بازیگر فیلم های طنز

 

زندگی شخصی علی صادقی

علی صادقی در فصل پائیز سال 59 در بیمارستان طرفه تهران به دنیا آمد. پدر وی تراشکار و مادرش نیز خانه دار است. صادقی یک برادر بزرگتر از خودش و یک خواهر کوچکتر دارد.

 

 

سلفی علی صادقی

علی صادقی و سلفی با شاهرخ استخری

 

شروع به کار علی صادقی

شروع کار علی صادقی در جلوی دوربین به گفته خودش از مجموعه آفتاب عالم تاب ساخته امیر سماواتی و مازیار حبیبی نیا بود.علی صادقی در ژانر طنز به ایفای نقش می پردازد و چهره ای دوست داشتنی برای دوستداران فیلمهای طنز به شمار می رود.

 

عکس علی صادقی

سلفی آینه ی متفاوت علی صادقی

 

علایق علی صادقی

علی صادقی به گیتار برقی علاقه زیادی دارد و اصلا اهل فوتبال نیست. وی کار کوچه ی اقاقیا را بیشتر از بقیه کارهایش دوست دارد. و بزرگترین آرزویش عاقبت به خیری است. از کارتون های مورد علاقه علی صادقی در دوران کودکی اش کارتون عروسکی ارگ و جیرجیر، بن و سباستین، گامبا و یونیکو اسب شاخدار است.

 
 
 
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied