شمانیوز
شما نیوز

عاشقانه های المیرا شریفی مقدم و همسرش + عکس

عکس دونفره المیرا شریفی مقدم و همسرش را در این صفحه ببینید .

عاشقانه های المیرا شریفی مقدم و همسرش + عکس

المیرا شریفی مقدم از مجریان با سابقه صداوسیما است . همسر او نیز همکارش است . در ادامه عکس جدید از المیرا شریفی مقدم و همسرش را مشاهده می کنید . 

 

 

المیرا شریفی مقدم و همسرش در باغ پر گل بهاری

 

 
المیرا شریفی مقدم و همسرش در باغ پر گل بهاری
 
 
عکسی که المیرا شریفی مقدم با همسرش در صفحه رسمی اینستاگرامش منتشر کرده است.

 

 المیرا شریفی مقدم متولد 18 خرداد 1360 در تبریز، خبرنگار است فارغ التحصیل لیسانس رشته میکروبیولوژی می باشد، می گوید بدون پارتی وارد صدا و سیما شد است، حالا مجری، خبرنگار و طرفدار دو آتیشه تیم پرسپولیس است. در یک خانواده تبریزی متولد شد اما بزرگ شده تهران می باشد مادرش ناظم دبیرستان دخترانه و سخت گیر بود و تنها یک برادر دارد، در سن 12 سالگی پدرش به قتل رسید و هنوزم بعد از سالها قاتل او پیدا نشده است.

 

عکسی که المیرا شریفی مقدم با همسرش در صفحه رسمی اینستاگرامش منتشر کرده است.

 

المیرا شریفی مقدم و همسرش

 
 

ازدواج و همسرش

خانم شریفی مقدم در سال 1379 در 19 سالگی با داوود عابدی 25 ساله که همکارش بود رابطه عاشقانه ای برقرار کرد که در نهایت سال 1382 به عقد و در بهمن 83 به ازدواج ختم شد.

 

داوود عابدی متولد 1 تیر 1354 در تهران، خبرنگار است. فارغ التحصیل لیسانس رشته علوم ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد می باشد در تکواندو دان چهار دارد، از سال 75 فعلی خبری خود را در مجله بامدادی رادیو شروع کرد. در سال 78 با تاسیس شبکه خبر به تلویزیون آمد و مجری شد. پسر اولم، امیر ابوالفضل 24 فروردین سال 89 به دنیا آمد. زمانی که در دوران مرخصی بودم متوجه شدیم پسر دومم هم در راه است ! بچه هایم تنها 10 ماه و 20 روز فاصله سنی دارند و 14 اسفند همان سال امیر ارسلان به دنیا آمد.

 

خانواده المیرا شریفی مقدم

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied