شمانیوز
شما نیوز

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس در گفتگو با شمانیوز:

عیسی کلانتری از محضر خدا به خاطر رفتارش باخبرنگاران عذرخواهی کند

غلامرضا منتظری گفت: عیسی کلانتری باید از محضر خدا به خاطر رفتاری که در جمع خبرنگاران داشت، عذرخواهی کند و برای جبران رفتار ناپسند و کاستی‌هایی که از او سرزده باید تلاش کند.

عیسی کلانتری از محضر خدا به خاطر رفتارش باخبرنگاران عذرخواهی کند

نوع نشستن و برخورد عیسی کلانتری با خبرنگاران زن بعد از حادثه واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران به سوژه رسانه‌های کشور تبدیل شده است و انتقاد مردم و فعالان رسانه را در پی داشته است. غلامرضا منتظری در گفتگو با خبرنگار شمانیوز، اظهار داشت: کسی که مسئولیتی را برعهده می‌گیرد باید به فرهنگ پاسخگویی پایبند باشد و حتی اگر نقدی هم به او وجود دارد، باید آن نقد را بپذیرد و پاسخ نقدها را به صورت قانع‌کننده ارائه دهد.


بیشتر بخوانید:

طرز نشستن کلانتری دوباره سوژه شد + عکس


وی گفت: مسئولان کشور در مقام پاسخگویی باید به اصول اخلاقی به خصوص اخلاق حرفه‌ای و شغلی پابند باشد. پوشش و نحوه نشستن مسئولان یکی از اصول حرفه‌ای و اخلاقی آنها به شما می‌رود. گاهی سکوت به مراتب از کلام تأثیرگذارتر است. نوع نشستن یک فرد هرچند بدون کلام است، اما می‌تواند تأثیرگذار باشد.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مسئولان در برخورد با مردم و اصحاب رسانه نباید نگاه ارباب و رعیتی داشته باشند و باید بدانند که این نگاه راه به جایی جزء تباهی نخواهد برد.

منتظری با ضمن تقبیح نوع برخورد و نشستن عیسی کلانتری مقابل خبرنگاران زن گفت: آقای کلانتری نباید با غرور پاسخ افراد و خبرنگاران را دهد و از سوی دیگر او باید به همه اقشار جامعه فارغ از جایگاه اجتماعی‌شان، احترام بگذارد.

او تأکید کرد: خبرنگاری جزء مشاغل سخت و دشواری است که واقعاً باید در این حرفه از ذوق و روحیه قوی برخوردار بود و خبرنگاران جزء سفیران فرهنگی ما محسوب می‌شوند.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: آقای کلانتری باید از محضر خدا به خاطر رفتاری که در جمع خبرنگاران داشت، عذرخواهی کند و برای جبران رفتار ناپسند و کاستی‌هایی که از او سرزده باید تلاش کند.

نشستن عیسی کلانتری مورد انتقاد برخی کاربران ایرانی قرار گرفته بود و وی در پاسخ به این واکنش‌ها، گفت: این حرف‌های مزخرف را بعضی از همکاران شما در می‌آورند. نحوه نشستن من مثلا چطور بود؟ نحوه نشستن همیشگی من، همینطور است. چه عذرخواهی؟ برای چه؟ چه اتفاقی افتاده که عذرخواهی کنیم؟

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied