شمانیوز
شما نیوز

عکس بدون میکاپ فرشته حسینی + عکس

فرشته حسینی ۶ اردیبهشت ۱۳۷۶ در تهران متولد شد. فرشته حسینی اصالتا اهل افغان است. فرشته حسینی فعالیت هنری‌اش را زمانی که ۹ سال سن داشت آغاز کرد.

عکس بدون میکاپ فرشته حسینی + عکس

به گزارش شمانیوز: فرشته حسینی ۶ اردیبهشت ۱۳۷۶ در تهران متولد شد. فرشته حسینی اصالتا اهل افغان است. فرشته حسینی فعالیت هنری‌اش را زمانی که ۹ سال سن داشت آغاز کرد.

 

8ecd902a8d9330594b20a65d8616b8ad7202d1f5_600x400

 

فرشته حسینی مانند هزاران پسر و دختر دیگر افغانستانی در تهران به دنیا آمده با درخشش در سینما، تئاتر و نمایش خانگی موفق شد، جایگاه خود را در میان رقبایش تثبیت کند.   فرشته حسینی از پدر و مادری مهاجر و افغانستانی‌تبار در تهران به دنیا آمده است، او در خانواده‌ای پرجمعیت به دنیا آمده و شش خواهر و یک برادر دارد.

حسینی از دانش‌ آموختگان اصغر محبی، مهتاب نصیرپور، محمد رحمانیان بازیگران پیشکسوت سینما و تلویزیون ایران است و آنطور که خودش می‌گوید، سال‌ها در تئاتر خاک صحنه خورده است.

فرشته حسینی فعالیت هنری‌اش را زمانی که ۹ سال سن داشت آغاز کرد و به‌خاطر حساسیت‌هایی که خانواده‌اش داشتند فعالیتش را از تئاتر شروع کرد. وی در کنار تئاتر در فیلم‌های سینمایی و مستند هم بازی کرده‌ است.

این بازیگر خوش آتیه نخستین‌بار برای بازی در فیلم «من یک دختر شادم» به کارگردانی سامره رضایی در سال ۱۳۹۴ جلوی دوربین رفت. همچنین با بازی در فیلم رفتن به کارگردانی نوید محمودی در جشنوارهٔ بین‌المللی فیلم مراکش موفق به کسب بهترین بازیگر زن برای بازی در این فیلم شد.

 

هفت و نیم- نوید محمودی، سونامی- میلاد صدرعاملی، شکستن همزمان بیست استخوان- جمشید محمودی، یلدا- مسعود بخشی و رفتن- نوید محمودی از جمله فیلم‌های سینمایی است که فرشته حسینی در آنها نقش آفرینی کرده است.

 

 

Fc6ZOgtUpEY4

 

Fps5AUmhCnjk

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied