شمانیوز
شما نیوز

تفریح امین حیایی و امیر جعفری در خارج با اهنگ تتلو + فیلم

امیر جعفری و امین حیایی در نمایی از فیلم رقصنده را در ادامه تماشا می کنید.

تفریح امین حیایی و امیر جعفری در خارج با اهنگ تتلو + فیلم

به گزارش شمانیوز: فیلم کمدی رقصنده توسط بهمن گودرزى ساخته‌شده است و امین حیایى و امیر جعفرى در کنار امیرحسین رستمى نقش‌های اصلى آن را بازى می‌کنند.امیر جعفری و امین حیایی در نمایی از فیلم رقصنده را در ادامه تماشا می کنید.

 


 

 

  • نام:امین
  • نام خانوادگی:حیایی
  • تاریخ تولد:1349/3/19
  • محل تولد:تهران
  • تحصیلات:  دیپلم
  • تاهل :متاهل
  • همسر:نیلوفر خوش خلق بازیگر
  • همسر سابق :مونا بانکی پور
  • فرزند:یک پسر به نام دارا
 

امین حیایی عکس

 

امین حیایی 19 خرداد 1349 در قیطریه تهران متولد شد.در دوران تحصیل به فعالیت در تئاتر پرداخت و پس از گرفتن دیپلم، ضمن خدمت سربازی در مرکز هنرهای نمایشی عقیدتی - سیاسی نیروی هوایی فعالیتش را آغاز کرد.

 

امین حیایی و محمد رضا گلزار

 

امین حیایی با نیلوفر خوش خلق که بازیگر است ازدواج کرد. نیلوفر خوش خلق متولد 1351 میباشد او در فیلمهایی همچون قلاده طلا ، دایره زنگی ، مانی و ندا و سریال خوب بد زشت با همسرش امین حیایی همبازی بود.

 

 

امین حیایی و همسرش نیلوفر خوش خلق 

حاصل ازدواج امین حیایی و همسر سابق وی (مونا بانکی پور) پسری به نام دارا حیایی میباشد که در این اواخر وارد عرصه بازیگری شده است.

 

امین حیایی و دارا حیایی

 

امین حیایی در سال 1370 بازیگر یک تئاتر کودکان به کارگردانی ثریا قاسمی بود. در پانزدهمین جشنواره فیلم فجر نامزد دریافت جایزه بازیگر نقش دوم برای فیلم براده های خورشید شد.

 

عکس امین حیایی

 

خیلی زمان برد تا بتواند به عنوان بازیگر نقش اول در فیلم های سینمایی بازی کند. در اولین نقش آفرینی اش به عنوان بازیگر نقش اول در فیلم سیب سرخ حوا (1378) چندان موفق نبود. فیلم سیب سرخ حوا به کارگردانی سعید اسدیدر خرداد 1379 بر روی پرده سینما رفت.

داستان سیب سرخ حوا داستان دختری است به نام ندا است که نامزدی چهار ساله اش را با فرهاد به هم می زند و با مردی مسن و پولدار به نام محمود فروزش که یک شرکت خصوصی دارد ازدواج می کند و..

 

غلامحسین ساخت ایران

 

 او در سال 1381، رکورددار بود. شش فیلم با بازی او در سال 1381 در سینماهای تهران به روی پرده رفت:مزاحم، مانی و ندا، مونس، اثیری، رز زرد و بوی بهشت. فیلم رز زرد به کارگردانی داریوش فرهنگ داستان درباره دو عروس و داماد است که در شب عروسی شان سفری را آغاز کرده و در منزل های بعدی در مسیر راه با هم آشنا می شوند و...

 

امین حیایی و بهرام رادان

 

او تا به حال در 3 فیلم هتل کارتن، دست های آلوده و مزاحم از ساخته های سیروس الوند به ایفای نقش پرداخته است. وی برنده جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنواره فیلم فجر در سال 1386 برای بازی در فیلم شب شد.

 

امین حیایی در حال دریافت سیمرغ بلورین

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied