شمانیوز
شما نیوز

تولد 45 سالگی پدرام کریمی مجری تلویزیون در کنار همسرش

پدرام کریمی مجری تلویزیون می باشد

تولد 45 سالگی پدرام کریمی مجری تلویزیون در کنار همسرش

به گزارش شمانیوز : پدرام کریمی متولد 29 تیر 1359 در تهران می باشد و در رشته تحصیلی ادبیات نمایشی تحصیل کرده است.

 

سابقه کاری ام بر می گردد به سال 76 که با برادرم وارد رادیو شدیم. آن زمان رادیو جوان تازه تاسیس شده بود. به عنوان نویسنده وارد این وادی شدم و خیلی از دوستانی که الان در زمینه اجرا حضور دارند از هم دوره هایمان در سال ۷۶ بودند.

 

کم کم شرایطی پیش آمد که قطعات نمایشی را بازی هم می کردم و علاقمندی ام به این کار بیشتر شد. این روند در رادیو ایران، رادیو تهران و… هم ادامه داشت تا سال ۸۸ که توسط برنامه صبح عالی بخیر به دعوت رضا امیراحمدی و بعد از دادن تست، به عنوان مجری کارشناس در گروه اجتماعی شبکه یک به تلویزیون آمدم و بعد از یک سال پیشنهاد شد که به عنوان مجری اجرا کنم.

 

تولد پدرام کریمی

پدرام کریمی

 

ماجرای آشنایی پدرام کریمی با همسرش یاسمن شاه حسینی

یاسمن: من با هماهنگی سید جواد هاشمی برای دیدن دوستم شهرزاد کمال زاده به پشت صحنه دارا و ندار رفتم و در آنجا پدرام را دیدم که داشت برای یک پلان که قرار بود بازی کند گریم می شد، او را در آینه گریم دیدم. آن تصویر تا دو سال و نیم در ذهنم ماند تا موقع فیلمبرداری خنده بازار که خودم مجری گریم آن بودم، در آنجا پدرام را دوباره دیدم و حسی مرا مدام مجبور به کنجکاوی درباره او می کرد. از یکی از دوستانم پرسیدم ایشان بازیگر هستند؟ او گفت نه او از نویسندگان است که قرار است خودش یک پلان بازی داشته باشد. تا متوجه شدم یکی از نویسندگان کار هستند دل را به دریا زدم و رفتم به او آشناییت قبلی دادم که شما را در پروژه دارا و ندار دیده ام.

غیر از نویسندگی و اجرا، بازی هم داشته اید؟

بله تازه از دبیرستان وارد دانشگاه شده بودم که در بازگشت پرستوها و راهی به سوی خانه حضور پیدا کردم.

طی آن دو سال کارهایش را پیگیری می کردی یا قبل از آن شناختی نسبت به ایشان داشتی؟

یاسمن: نه اصلاً.

 

پدرام کریمی در کنار همسرش

پدرام کریمی

 

پدرام کریمی: این قسمت و سرنوشت زندگی ما بود که در خنده بازار با هم روبرو شدیم چون همان طور که می دانید خیلی کم پیش می آید نویسندگان در محل فیلمبرداری حاضر شوند و فقط می توان نامش را سرنوشت و تقدیر گذاشت. در خنده بازار چون متن همان جا نوشته و به بازیگر تحویل داده می شد من آنجا حضور داشتم. در دارا و ندار هم چند سکانس وجود داشت که آقای ده نمکی گفتند خودتان باید آن را بازی کنید.

 

آقای کریمی در بین صحبت هایتان خیلی از همسرتان کمک و همفکری می گیرید و من احساس کردم خیلی از برنامه ریزی های زندگی تان به عهده همسرتان است؟

تقریباً بیشتر مدیریت و هماهنگ کردن کارها به عهده ایشان است. (با خنده می گوید) کارهای نرم افزاری با ایشان و کارهای سخت افزاری و یدی با من است.

یاسمن: ما در زندگی مان خیلی با هم مشورت می کنیم و پیش نیامده تصمیمی را به تنهایی بگیرم مثلاً اگر به مهمانی دعوت شده ام حتماً به میزبان گفته ام اجازه بدهید من با پدرام صحبت کنم بعد خبر می دهم که البته خیلی جاها پدرام گفته خودت تصمیم بگیر و نظرت را اعلام کن ولی همیشه پاسخ داده ام که نظر هر دوی ما مهم است.

 

این موضوع چه تاثیری در زندگی تان داشته است؟

یاسمن: خیلی به روند زندگی کمک می کند. شاید من تصمیماتی بگیرم که پدرام دوست نداشته باشد یا مهمانی ای را بپذیرم که او تمایل یا وقتی برای آمدن نداشته باشد ولی وقتی با هم به مشورت می نشینیم تا نظرات طرف مقابل را بدانیم زندگی صمیمی تر می شود. به نظر من زندگی مشترک یعنی دو نفر تصمیم بگیرند و برنامه ریزی کنند و نباید تمام وظایف و مسئولیت ها به عهده یک نفر باشد. حتی در انجام کارهای منزل هم پدرام به من کمک می کند و یا گاهی که خسته ام یا کسالتی دارم می گوید من غذا را درست می کنم یا ظرف ها را می شویم. خیلی جاها این را عنوان کرده ام که پدرام برای من تنها یک شوهر نیست بلکه دوست و یار است. او اول همراه است بعد همسر.

 

پدرام کریمی و فرزندش

پدرام کریمی

 

پدرام کریمی: اگر زندگی مشترک این گونه نباشد که زندگی مشترک نیست. البته مطمئناً کسی که این صحبت ها را می شنود در ذهنش این سوال نقش می بندد که یعنی این دو نفر با هم اختلافی ندارند؟! و من در جواب می گویم، نه این طور نیست! اگر دعوا و اختلاف نظر در زندگی نباشد که نمی شود. از نظر من آن زندگی شیرین نیست. تا در زندگی تضاد و تفاوت وجود نداشته باشد زندگی خوبی شکل نمی گیرد چون همین بالا و پایین هاست که زندگی را می سازد. اما متاسفانه در تصور عامه این گونه تعریف شده که زندگی خوب باید بی دردسر بوده و هیچ تنشی در آن نباشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied