شمانیوز
شما نیوز

ساعت و زمان پخش سریال پایتخت 6 از شبکه آی فیلم

مجموعه تلویزیونی پایتخت۶ به کارگردانی سیروس مقدم و با طراحی محسن تنابنده از امشب روی آنتن آی‌فیلم فارسی می‌رود.

ساعت و زمان پخش سریال پایتخت 6 از شبکه آی فیلم

به گزارش شمانیوز: مجموعه تلویزیونی پایتخت۶ به کارگردانی سیروس مقدم و با طراحی محسن تنابنده از امشب روی آنتن آی‌فیلم فارسی می‌رود.

مجموعه تلویزیونی طنز پایتخت 6 به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه‌کنندگی الهام غفوری از امشب جایگزین سریال «زیر همکف» می‌شود و روی آنتن شبکه آی‌فیلم می‌رود.

۱۵ قسمت از «پایتخت ۶» در عید نوروز ۱۳۹۹ از شبکه یک و شبکه تماشا پخش شد؛ اما ساخت و پخش قسمت‌های پایانی آن به دلیل شیوع ویروس کرونا نیمه‌تمام ماند. قسمت ۱۶ و ۱۷ این سریال به ترتیب در ۲۹ و ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ از شبکه یک سیما پخش شد.

فصل ششم با درگذشت "بابا پنجعلی" آغاز می‌شود و روح پنجعلی در سریال حضور دارد. بهبود فریبا پس از سال‌ها به ایران باز می‌گردد، اما ماجراهایی پیش می‌آید که فهیمه را از شوهر سابقش دلسرد می‌کند. بهتاش که در فصل ۵ بیکار و آس و پاس بود، حالا دروازه‌بان تیم فوتبال نساجی مازندران شده و سیاسی شدن نقی معمولی، شخصیت اصلی قصه، از جذابیت‌های سریال برای مخاطبان است.

بازیگران اصلی این مجموعه محسن تنابنده، ریما رامین‌فر، علیرضا خمسه، احمد مهرانفر، مهران احمدی، هومن حاجی‌عبداللهی، بهرام افشاری، نسرین نصرتی و سلمان خطی هستند.

گفتنی است، سریال «پایتخت ۶»، هر شب ساعت ۲۱:۰۰ روی آنتن شبکه آی‌فیلم می‌رود و بازپخش آن نیز رأس ساعت‌های ۵:۰۰ و ۱۳:۰۰ روز بعد خواهد بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied