شمانیوز
شما نیوز

فصل تازه برای سریال‌بازها در نماوا «قِصه‌ها منتظر نمی‌مانند...»

پخش سریال‌های اختصاصی نماوا به زودی آغاز می‌شود. نماوا با اضافه کردن یک بنر جدید با شعار «قصه‌ها منتظر نمی‌مانند...» از پخش چند سریال اختصاصی خود خبر داد.

فصل تازه برای سریال‌بازها در نماوا «قِصه‌ها منتظر نمی‌مانند...»

به گزارش شمانیوز: پخش سریال‌های اختصاصی نماوا به زودی آغاز می‌شود. نماوا با اضافه کردن یک بنر جدید با شعار «قصه‌ها منتظر نمی‌مانند...» از پخش چند سریال اختصاصی خود خبر داد. در دنیای سریال‌ها قصه‌ها منتظر نمی‌مانند، مخاطب‌ را با داستان خود همراه می‌کنند و راوی ماجراهای تازه‌ می‌شوند. 

«خاتون»، «خسوف»، «شبکه مخفی زنان» و «نوبت لیلی» نام سریال‌هایی هستند که قرار است به صورت اختصاصی به زودی از نماوا پخش شوند. سریال «خاتون» به نویسندگی و کارگردانی تینا پاکروان و تهیه‌کنندگی علی اسدزاده، یک سریال درام تاریخی‌ست که موسیقی آن را کیهان کلهر ساخته و معرفی بازیگران آن از چند هفته پیش آغاز شده است. نگار جواهریان، اشکان خطیبی، مهران مدیری، شبنم مقدمی، بابک حمیدیان و ستاره پسیانی از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال هنرنمایی می‌کنند.

همچنین «خسوف» به نویسندگی حسین‌ تراب‌نژاد و مهدی شیرزاد، کارگردانی مازیار میری و تهیه‌کنندگی همایون اسعدیان، «شبکه مخفی زنان» به نویسندگی محمد رحمانیان، طراحی قصه‌‌ محسن قرایی، کارگردانی افشین هاشمی و تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی، «نوبت لیلی» به نویسندگی روح‌الله حجازی، مهدی شیرزاد، و سروش چیت‌ساز و کارگردانی و تهیه‌کنندگی روح‌الله حجازی دیگر سریال‌های اختصاصی هستند که به زودی از نماوا پخش خواهند شد. اطلاعات بیشتر درباره تمامی این سریال‌ها و همچنین زمان دقیق پخش آن‌ها  در آینده اعلام خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied