شمانیوز
شما نیوز

پشت پرده ی ازدواج علی دایی با دختر مریم امیر جلالی+ عکس

شایعه ای مبنی بر ازدواج علی دایی با دختر مریم امیرجلالی هنرمند سینما و تلویزیون در شبکه های اجتماعی در به وجود آمده که در ادامه مطالعه می کنید.

پشت پرده ی ازدواج علی دایی با دختر مریم امیر جلالی+ عکس

به گزارش شمانیوز: شایعه ای مبنی بر ازدواج علی دایی با دختر مریم امیرجلالی هنرمند سینما و تلویزیون در شبکه های اجتماعی در به وجود آمده که در ادامه مطالعه می کنید. مریم امیرجلالی  بازیگر خوب سینما و تلویزیون ایران است که به تازگی شایعه شده که این بازیگر زن سینما مادر زن علی دایی است.  مریم امیرجلالی  این موضوع را یک شایعه بی اساس خواند و برای انتشار دهندگان چنین خبرهایی ابراز تاسف کرد.

 

شایعه ای مبنی بر خویشاوندی  علی دایی  با مریم امیرجلالی هنرمند سینما و تلویزیون در شبکه های اجتماعی در حال دست به دست شدن است، این شایعه باعث واکنش و گلگی مریم امیر جلالی شد.

 

 

مادر زن علی دایی ، مریم امیرجلالی است (عکس)

 

مریم امیرجلالی در صفحه اینستاگرام خود تصویری از خودش در کنار علی دایی را گذاشته و در پست خود نوشته است: دوستان اینجوری شایعه میسازن بعضی ازمردم بیکار وازخدابی خبر ما .

تاحالا اقای مجید یاسر داماد من بودن حالا جاشون دادن باقای علی دائی نازنین که هردوشون برای من باعث افتخارن ولی چرا ؟ 

 

چرامدام نشستین و بجای درست فکرکردم همش سرتون تو زندگی مردومه والا این کارها دور از انسانیته هفته پیش هم شایعه شد که مریم امیرجلالی درپارتی شبانه دستگیر شده واقعا دست همه شایعه سازان درد نکنه .بهتره برید به زندگی سراسر فاجعه خودیه سرک بکشید این وصله ها به من نمی چسبه .
 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied