شمانیوز
شما نیوز

حرف های رامبد جوان درباره طلاقش از سحر دولتشاهی:

رامبد جوان از ماجرای طلاق با همسر دومش پرده برداشت + فیلم

صحبت های رامبد جوان در ارتباط با طلاق از سحر دولتشاهی را در ادامه مشاهده می کنید.

رامبد جوان از ماجرای طلاق با همسر دومش پرده برداشت + فیلم

به گزارش شمانیوز: رامبد جوان بازیگر جوان سینمای ایران است. رامبد جوان با نگار جواهریان ازدواج کرده و متاهل است.  رامبد جوان دارای یک فرزند دختر است. صحبت های رامبد جوان در ارتباط با طلاق از سحر دولتشاهی را در ادامه مشاهده می کنید.

 

 

 

کارگردانی رامبد جوان

رامبد جوان کارگردانی چهار مجموعه تلویزیونی به نام‌های گمگشته و نشانی و مسافران و توطئه فامیلی را به عهده داشته‌است که مجموعه نشانی ایام نوروز ۸۷ از شبکه دو سیما پخش شد. مجموعه گمگشته به نویسندگی سید سعید رحمانی و علیرضا کاظمی پور نیز در ماه رمضان سال ۱۳۸۰ از سیما پخش شد که با استقبال تماشاگران مواجه شد. 

در سینما نیز اسپاگتی در هشت دقیقه را در کارنامه خود دارد که جایزه بهترین کارگردانی دوره بیستم جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان را در سال ۱۳۸۴ از آن خود کرد. 

او در جشنواره ۲۹ فجر به عنوان کارگردان در فیلم ورود آقایان ممنوع شرکت داشت و توسط همین فیلم در زمان اکران فروشی بالغ بر ۶ میلیارد تومان بر جای گذاشت و فیلم پر مخاطب شبهای رمضان ۹۰ بود. همچنان رامبد جوان در ۳۱ امین جشنواره فجر، سیمرغ بهترین بازیگر مکمل نقش مرد از فیلم گناهکاران را دریافت کرد. 

 

شایعه جدایی نگار و رامبد از کجا آب می‌خورد

برخی از کسانی که هنرمندان را در اماکن عمومی و هنری رصد می‌کنند می‌گویند مدتی است رامبد جوان با نگار جواهریان رویت نشده و همین حرف و حدیث‌ها به این شایعه دامن زده که این دو هنوز به وصل نرسیده، از هم منفصل شده‌اند! گرچه برخی دیگر معتقدند که ازدواجشان همچنان پابرجاست و آن‌ها برای اینکه شایعات و حاشیه‌های دردسرساز دامن آن‌ها را نگیرد ترجیح داده اند کمتر در فضای عمومی با هم ظاهر شوند یا عکسی مشترک در اینستاگرام منتشر کنند.

 

استدلال دیگری که برخی برای عدم توافق نگار جواهریان و رامبد جوان بر سر زندگی مشترک مطرح می‌کنند‌، افت سری جدید برنامه خندوانه است. بله درست خواندید. افت سری جدید خندوانه را بعضی از هموطنان مهر تاییدی بر شایعه جدایی این زوج سرشناس می‌دانند. آن‌ها می‌گویند که رامبد جوان این روز‌ها سرحال و پرانرژی نیست و همین مسئله باعث پایین آمدن کیفیت کارش در برنامه خندوانه شده است.

 

 

دختر رامبد جوان

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • پری

    دختر رامبد ماشاالله چقد نازه خداحفظش کنه