شمانیوز
شما نیوز

پخش زنده هیأت‏ های مذهبی از آپارات

پخش زنده‌ آپارات برای پنجمین سال متوالی میزبان هیأت‏ های مذهبی شد.

پخش زنده هیأت‏ های مذهبی از آپارات

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی آپارات، همزمان با شروع دهه‌ی اول محرم و گسترش کرونا در کشور،  آپارات میزبانی هیأت‌‌ها، سخنرانی‌‌ها و مداحان اهل‌بیت علیهم‌السلام را بر عهده خواهد شد.

طی این سال‌ها سرویس پخش زنده‌ آپارات، به طور مستقیم مراسم مداحی محمود کریمی، عبدالرضا هلالی، مجید بنی‌فاطمه، میثم مطیعی، جواد مقدم، مهدی رسولی، مهدی سلحشور، سعید حدادیان، محمدحسین پویانفر، حسین سیب‌سرخی، حنیف طاهری، حسین طاهری، مهدی توکلی و محمدرضا طاهری را پوشش داده است.

امسال هم، همچون سال گذشته همزمان با موج  پنجم کرونا ویروس، علاوه بر پخش مراسم عزای امام حسین (ع) در هیئات مذهبی، سخنرانی‌ وعاظ معروف را نیز به صورت مستقیم پخش خواهد کرد. همچنین در ادامه‌ی پخش مراسم‌‌ها و سخنرانی‌‌ها، تعزیه‌خوانی نیز از بستر آپارات به نمایش در خواهد آمد.

در شب اول و دوم محرم امسال، ۴۰۲ هیأت به صورت لایو برنامه خود را در آپارات پخش کرده‌اند که به صورت میانگین هر هیأت ۱ساعت و ۵ دقیقه به صورت زنده برنامه پخش کرده‌اند. 

 

این استقبال مداحان و سخنرانان درحالی رقم خورده که آپارات از ۵سال پیش اقدام به پوشش زنده مراسم‌های مختلف مذهبی کرده است و تمایل مردم به شرکت در این مراسم‌ها بر بستر آنلاین تحت تاثیر شیوع بیماری کرونا و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی بیش از گذشته شده است.

گفتنی است با توجه به زمینه‌سازی فنی آپارات برای برگزاری هرچه بهتر مراسم‌های زنده، پیش‌بینی می‌شود در شب‌های محرم، آپارات میزبان هیأت‌های مختلف از سراسر ایران باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied