شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

بهترین هتل های دبی

شهر دبی آن قدر اماکن تفریحی و جذاب برای تورست ها دارد که معرفی همه ی آن ها زمان طویلی را می طلبد اما همین جذابیت های توریستی، سواحل زیبا، پارک های آبی معروف، مدرن و ... دست به دست هم داده اند تا همه روزه گردشگران به دلایل گوناگون به این شهر سفر کنند.

بهترین هتل های دبی

از دغدغه های سفر به کشوری دیگر مساله ی اقامت است، اما در دبی و در تور دبی هیچ جای نگرانی نیست، انواع هتل ها با کیفیت و هزینه های مختلف در این شهر وجود دارد، شما با پرداخت هزینه های بسیار پایین تا هزینه های بالا و سکونتی لوکس می توانید اقامتگاه مورد نظرتان را به راحتی در این شهر پیدا کنید.

امروز قصد داریم باهم با برخی از برترین هتل های چهار ستاره ی این شهر آشنا شویم تا بتوانیم گوشه ای از اقامتگاه ها در سطوح مختلف را بشناسیم.

بهترین هتل های دبی

هتل ویدا | Vida Downtown

هتل شش طبقه ی ویدا از برترین هتل های چهار ستاره ی دبی می باشد، این هتل ۶ طبقه دارد و نمای آن کاملا با محیط شهری هم سان سازی شده است، ظاهری شبیه به خانه های فاخر شهری...

به عبارتی دیگر می توان گفت معماری عربی در عین حفظ کردن جذابیت های اصیلش در این بنا به نوعی مدرن سازی شده است.

امکانات

این اقامتگاه در مرکز شهر واقع شده و برای رسیدن به فرودگاه و سواحا شهر لازم است کمی پیاده روی کنید، اما موقعیت مرکزی ویدا سبب شده تا دسترسی آسانی را به دبی مال، مرکز تجاری بین المللی، آب نمای معروف دبی و ... داشته باشد.

از نظر محیط دوستانه و خدمات کارکنان هم ویدا بسیار عالی و با کیفیت می باشد، هر چند ماه یک بار مسئولان این هتل برای خدمات بهتر و مفرح تر با هم به مشورت می پردازند و در این زمینه پیشرفت می کنند .سفر باتو توصیه می کند از این هتل دیدن کنید.

هتل رادیسون بلو | Radisson Blu

این هتل لوکس در منطقه ی مارینا و با فاصله ای کم از ساحل جمیرا واقع شده است و دارای ویو و مناظر بسیار خوبی می باشد، از بالکن های خصوصی این هتل می توان مارینا را به بهترین شکل ممکن نظاره کرد.

امکانات

در تور لحظه آخری دبی ، از نظر طراحی و کیفیت رادیسون در سطح بالایی قرار دارد و ساختش برگرفته از معماری ایتالیایی می باشد، از امکانات رادیسون بلو می توان به لینترنت رایگان در تمام هتل، پنجره در تمام جهات برای دیدن تصاویر پانورما، استخرهای روباز، استخر ویژه ی کودکان، سالن های بدنسازی، اتاق بخار و سونا و ... اشاره نمود.

رادیسون مجموعا ۱۵۱ اتاق دارد که ۷۴ اتاق آن یک خوابه و ۵۵ اتاقش دو خوابه می باشد و مجهز به آشپزخانه ی مدرنی ایست که در تمام طول روز در حال فعالیت و پخت غذا و میان وعده می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و جزئی تر در رابطه با این هتل می توانید از وبسایت رادیسون بلو دیدن نمایید.

هتل شراتون | Sheraton

هتل شرایتون دبی از پر آوازه ترین هتل های چهار ستاره ی دبی است که بسیاری کیفیت و خدمات آن را هم طراز با هتل های پنج ستاره می دانند، در شرایتون ۲۶۲ اتاق و سوئیت وجود دارد، انواع سالن ها کنفرانس، میهمانی و جلسات هم با گنجایش ۱۰ الی ۵۰۰ نفر در این مکان پذیرای علاقمندان می باشند.

استخر های روباز و سر پوشیده و سالن های ماساژ و ورزشگاه و بدنسازی هم به میهمانان خدمات ارائه می دهند، همچنین از امکانات خوب شرایتون طیف گسترده ی غذا و خوراکی ها در رستوران های آن می باشد که می تواند رضایت میهمانان را جلب نماید.

انواع غذاهای ژاپنی، هندی، بین المللی، ایتالیایی و عربی در این هتل سرو می گردد، از ویژگی های هتل شرایتون می توان به فروشگاه، سالن جلسات، نهارخوری در فضای باز و بسته، مرکز تناسب اندام، اینترنت پر سرعت، برنامه های ویژه ی کودکان، استخر، مرکز آب گرم، زمین تنیس و ... اشاره کرد.

از نکاتی این هتل را در لیست برترین ها قرار داده منظره ی اظراف آن و نمای منطقه ی معروف خور دبی می باشد. قیمت خرید تور ارزان دبی را از دست ندهید.

هتل جمیرا امارات تاورز

هتل جمیرا امارات تاورز (Jumeirah Emirates Towers Hotel) هتلی لوکس و ۵ ستاره در دبی است. این هتل ۴۰۰ اتاق دارد که مجهز به تهویه مطبوع، تلویزیون ماهواره‌ای و مبلمان راحتی هستند.

از مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به وای‌فای رایگان، پارکینگ رایگان، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات تبدیل ارز، صندوق امانات، سالن اجتماعات، ماهواره و استخر روباز اشاره کرد. هتل در نزدیکی جاده شیخ زاید و در فاصله کمی از دبی مال قرار دارد.

رستوران هتل طیف وسیعی از انواع غذاها از جمله غذاهای لبنانی، بریتانیایی، ایتالیایی و ژاپنی را سرو می‌کند. از هتل سرویس شاتل به پارک آبی وایلدوادی، مدینة جمیرا، هتل جمیرا بیچ، برج خلیفه، مرکز دبی و DIFC وجود دارد.

این هتل ۵ ستاره و دارای ۴۰۰ اتاق است.

امکانات هتل: صندوق امانات، سالن اجتماعات، ماهواره ، خود پرداز، آرایشگاه، فروشگاه، استخر رو باز، باغ، تراس، سونا، اسپا، ماساژ، جکوزی آب گرم، صبحانه

هتل تاج دبی

هتل تاج یکی دیگر از هتل های دبی است که یک استخر رو باز در بام هتل دارد که میهمانان از آنجا می‌توانند نمای زیبایی از شهر ببینند. هتل تاج (Hotel Taj Dubai) یک هتل ۵ ستاره در مرکز دیره است که فقط ۵ دقیقه تا ایستگاه متروی الریگا فاصله دارد.

اتاق‌های هتل دکوری کلاسیک دارند، هر اتاق یک بالکن با نمایی به سمت شهر دارد، علاوه بر این، چای/قهوه ساز و تلویزیون هم در هر اتاق موجود است.

هتل تاج ۶ غذاخوری دارد که شامل غذاهای هندی، آسیایی و عربی می‌شوند. استخر روباز هتل در تور دبی دارای تراس آفتاب و محوطه‌ای جدا برای کودکان است. این هتل یک مرکز ورزشی و بدنسازی نیز دارد. مرکز اسپای هتل نیز دارای سونای خشک و تر است. خدمات ترنسفر به مرکز شهر و مراکز خرید از طریق هتل انجام می‌شود. پارکینگ هتل هم رایگان است.

این هتل ۵ ستاره و دارای ۲۹۶ اتاق است

امکانات هتل: صندوق امانات، سالن اجتماعات، آرایشگاه، استخر رو باز، سونا، اسپا، ماساژ، صبحانه در اتاق، بوفه، منوی ویژه غذاهای رژیمی، سرویس اتاق، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات بلیط، نگهداری چمدان‌ها، خدمات دربانی، خدمات پرستاری کودک، فکس/فتوکپی، روزنامه، اتاق سیگار ممنوع، امکانات ویژه معلولین، اتاق خانواده، سالن ورزشی، خشکشویی، مرکز تجارت، ترنسفر فرودگاهی، چک این/چک اوت سریع، اجاره خودرو، چک این/چک اوت خصوصی، خدمات خدمتکار روزانه، خدمات اتاق VIP، صرافی، تهویه مطبوع، فروشگاه هدیه، محل سیگار کشیدن، اتاق عایق صدا، واکس کفش، وای‌فای (رایگان)، رستوران: دارد، پارکینگ: رایگان، ورود حیوانات خانگی: غیر مجاز

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied