شمانیوز
شما نیوز

اکران «گل نساء» ایرانی در جشنواره بین‌المللی فیلم‌سازان جدید میدلبوری آمریکا

ـ فیلم سینمایی «گل نساء» به کارگردانی ستار چمنی‌گل در پنجمین دوره جشنواره بین‌المللی «فیلم‌سازان جدید میدلبوری» در کشور آمریکا روی پرده می‌رود.

اکران «گل نساء» ایرانی در جشنواره بین‌المللی فیلم‌سازان جدید میدلبوری آمریکا

به گزارش شمانیوز؛ فیلم سینمایی «گل نساء» Golnesa به کارگردانی ستار چمنی‌گل، با فیلمنامه ویدا صالحی، با مدیریت فیلمبرداری محمد فکوری و با نقش آفرینی سعید داخ، علی محمد رادمنش، یگانه رجبی، ساقی زینتی، مسعود محمدی و ویدا عمویی؛ با 30 حضور بین‌المللی در جشنواره‌های جهانی و کسب بیش از 15 جایزه در رشته‌های مختلف سینمایی؛ در جدیدترین حضور بین‌المللی خود، به نمایندگی از سینمای ایران، در روز 31 مرداد ماه جاری (22 آگوست 2019) در روز افتتاحییه پنجمین دوره جشنواره بین‌المللی «فیلم‌سازان جدید میدلبوری» Middlebury New Filmmakers در سالن «مارکیوس» Marquis ایالت ورمانت در کشور آمریکا به نمایش در می‌آید.

 

در این دوره از جشنواره، فیلم‌های اول و دوم فیلمسازان مستقل دنیا با شعار پشتیبانی، ترویج و نمایش تلاش‌های پویا و تخیلی فیلمسازان جدید و نوظهور در سینمای حرفه‌ای جهان و کشف استعدادهای تازه و جذاب در فیلمسازی مستقل، به رقابت می‌پردازند.

 

پنجمین دوره جشنواره بین‌المللی «فیلم‌سازان جدید میدلبوری» در روز 31 مرداد ماه جاری (22 آگوست 2019) در سالن «تئاترشهر هال» Town Hall Theater با نمایش فیلم سینمایی The Dog Doc Teaser به کارگردانی «سیندی میهل»  Cindy Meehl که یکی از فیلم‌های منتخب جشنواره «ترابیکا» در سال 2019 بود، در ایالت ورمانت در کشور آمریکا افتتاح می‌شود و به مدت 4 روز با نمایش 19 فیلم سینمایی، 51 فیلم مستند کوتاه و بلند، 35 فیلم کوتاه داستانی و چند فیلم دیگر در قالب بخش‌های دیگر از کشورهای مختلف جهان، به کار خود ادامه می‌دهد.

 

«پل شرویدر» Paul Schrader فیلمنامه‌نویس، کارگردان، منتقد سینما و خالق فیلمنامه‌های «راننده تاکسی»، «آخرین وسوسه مسیح» و ... از مهمانان ویژه این دوره از جشنواره خواهد بود که قرار است در مورد فیلم‌های نمایش داده شده در این رویداد سینمایی به بحث و تبادل نظر بپردازد و یکی از بخش‌های مهم جشنواره نیز به مرور آثار خانم «آنیس واردا» Agnès Varda کارگردان و عکاس فقید فرانسوی اهل بلژیک اختصاص پیدا کرده است که یکی از پیشگامان جنبش تأثیرگذار موج نو سینمای فرانسه بود.

 

فیلم سینمایی «گل نساء» در آخرین حضور بین‌المللی خود در دو سانس مختلف از جمله؛ در ساعت 16 روز یکم مرداد ماه جاری (23 جولای 2019) و همچنین در ساعت 17 روز ششم مرداد ماه (28 جولای 2019) در چهلمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌ «دوربان» Durban در کشور آفریقای جنوبی به نمایش در آمد.

 

چهلمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌ «دوربان» در بخش‌های مختلف رقابتی و غیررقابتی در روزهای 27 تیر ماه تا 6 مرداد جاری (18 تا 28 جولای 2019) در شهر دوربان در کشور آفریقای جنوبی برگزار شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied