شمانیوز
شما نیوز

تجاوز جنسی گروهی به دختر جوان در مزارع ورامین + جزئیات

تجاوز گروهی به دختر جوان در مزارع ورامین باعث رعب و وحشت شد.

تجاوز جنسی گروهی به دختر جوان در مزارع ورامین + جزئیات

باشگاه خبرنگاران در تیر 95 نوشت: تجاوز گروهی به دختر جوان در مزارع ورامین باعث رعب و وحشت شد. به گزارش سماتک دختر جوانی که در شهر ورامین زندگی میکرده، در پی اصرار های مکرر صاحبکارش از شهر خارج شده است و پس از آن 9 دیو صفت به او حمله ور شده اند. در ادامه اصل ماجرا را خواهیم خواند :

 

بیشتر بخوانید:اولین عکس لو رفته از مزدک میرزایی و همسرش پس از مهاجرت +عکس

 

 

رسیدگی به پرونده دختر جوانی که ساده دلانه و در پی اغفال صاحبکارش به بیابان‌های حاشیه شهر ورامین کشانده شده و از سوی 9 گرگ صفت مورد تعرض قرار گرفته بود از صبح دیروز آغاز شد.

 

با گذشت چند ماه از این واقعه تاکنون فقط چهار نفر از متجاوزان تحت تعقیب قرار گرفته‌اند که پرونده‌شان برای محاکمه در شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران در حال رسیدگی است.

 

براساس گزارش پلیس، دختر 25 ساله‌ای به‌نام مریم اواسط مهر سال گذشته با مراجعه به اداره آگاهی ورامین گفت: «من در یک کارگاه تولیدی مشغول کار هستم، صاحبکارم «فرید» که مردی 40 ساله است به‌من وعده داده بود با مشارکت هم مغازه‌ای برای فروش پوشاک افتتاح می‌کنیم. این مرد روز گذشته مرا سوار ماشینش کرد تا به محل خرید لباس‌ها برویم، اما به‌جای مرکز خرید و فروش لباس، سر از مزارع ورامین درآوردیم. چند لحظه پس از آنکه فرید ماشینش را در محل خلوتی نگه داشت ناگهان چند جوان شرور هجوم آوردند و با زور و تهدید به من تعرض کردند. پس از آنکه از این مهلکه فرار کردم فقط وحشت داشتم اگر والدینم متوجه ماجرا بشوند مرگم حتمی خواهد بود.

 

از ترس شب تا صبح خوابم نبرد تا اینکه روز بعد به ناچار خودم را به آگاهی رساندم تا ماجرای وحشتناکی را که بر سرم آمده است شرح بدهم.» این دختر پس از شرح ماجرا به افسر آگاهی گفت: «این راز بین من و پلیس بماند و اگر خانواده‌ام بفهمند مرا زنده نمی‌گذارند.»

 

بیشتر بخوانید:اولین عکس لو رفته از مزدک میرزایی و همسرش پس از مهاجرت +عکس

 

 

کارآگاهان پس از شنیدن آنچه بر سر این دختر آمده بود پی بردند تلفن همراهش توسط تبهکاران به سرقت رفته است. آنها با ردیابی این تلفن مخفیگاه 4 نفر از متجاوزان را شناسایی کردند و آنها را به دام انداختند. جست‌وجو برای دستگیری بقیه متهمان نیز ادامه دارد.

 

صاحبکار مریم نیز که از سادگی این دختر سوءاستفاده کرده قرار است تحت محاکمه قرار گیرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    اگر امروز علی (ع) در بین ما بودند در خصوص تجاوز و هتک حرمت گاه به گاه دختران مسلمان توسط مشتی ارازل و اوباش چه واکنشی داشتند؟
    توجه داشته باشیم حضرت در باره واقعه دزدیدن خلخال از پای یک زن یهودی در مدینه توسط چند جوان اوباش چه فرموده بودند!
    درود بر شرفتان مسولین...

  • خسرو

    اصلا هیچ اهمیتی برای مسئولین ندارد. بااین خبرها که انسان رامتعسرمیکند واززندکی ناامید میسازد بایدچاره ای اندیشید ‌‌..این چهارنفر را اعدام کنید این‌ها کارشون

    • ناشناس

      واقعا تو چ عصری زندگی میکنیم ک هر روز باید یک یا چند خبر تعرض گروهی بشنویم و فقط متاثر و متاسف شیم . چرا مسئولین با این متجاوزان طوری برخورد نمیکنند ک باعث ترس و رعب کسانی ک این فکر را در سر میپرورانند شوند و عبرت بگیرند!!!!