شمانیوز
شما نیوز

پست عجیب سحر قریشی برای ماه چهره خلیلی جنجال به پا کرد + عکس

سحر قریشی نوشت: خدا را چه دیدى شاید همین روز ها باز همدیگر را ببینیم و صداى زیبا و آرامت را بشنوم شاید همین چند هفته پیش که دعوتم کردى قرارش به هفته هاى دیگرى افتاده باشد ماهىِ نازنینم سفر به خیر ...

پست عجیب سحر قریشی برای ماه چهره خلیلی جنجال به پا کرد + عکس

سحر قریشی با انتشار پستی در اینستاگرام نوشت: خدا را چه دیدى شاید همین روز ها باز همدیگر را ببینیم و صداى زیبا و آرامت را بشنوم شاید همین چند هفته پیش که دعوتم کردى قرارش به هفته هاى دیگرى افتاده باشد ماهىِ نازنینم سفر به خیر این متن چند روزی در فضای مجازی پخش شده و همه را نگران کرده که منظور سحر قریشی از این جمله چیست!؟

e4e62bfc-d86d-4484-a98b-4b3288baa96d

 

آنچه دیگران می خوانند : 

آخرین دابسمش جالب و دیدنی از ماه چهره خلیلی + فیلم دیده نشده

 

آشنایی و ازدواج ماه چهره خلیلی

بعد از آشنایی ماه چهره خلیلی و همسرش ابراهیم اشرفی تصمیم گرفتن برای آشنایی بیشتر 3 ماه نامزد کنند. آشنایی این زوج هنرمند سر یک فیلم اتفاق می افتد. بعد از اینکه ابراهیم اشرفی از ماه چهره خلیلی خوشش می آید بدون اطلاع او با پدر و مادرش صحبت می کند و اجازه خواستگاری از او را می گیرد. یک بار ابراهیم اشرفی در کیش تصمیم می گیرد در زیر آب از دختر مورد علاقه اش خواستگاری کند که این اتفاق نمی افتد. چند بار دیگر برنامه ریزی می کند و باز هم اتفاقاتی منجر به فراهم نشدن فضای لازم برای خواستگاری می شود. در آخر به صورت خیلی پیش بینی نشده و ساده حلقه را به ماه چهره خلیلی می دهد و می گوید دیگر نمی توانم صبر کنم با من ازدواج می کنی ؟! ماه چهره در پاسخ خواستگاری او می گوید :هیچ چیز برایم خوشحال کننده تر از این نیست که همسر تو باشم !

 

ماجرای عروسی ماه چهره خلیلی در دبی

 

ماه چهره خلیلی در مصاحبه با تی وی پلاس گفت که بخاطر اینکه در دبی عروسی کردیم هماهنگی کارها خیلی سخت بود . سفره عقد را خود و همسرم با هم چیدیم ! دوست داشتم عروسیم حالت سنتی ایرانی باشه و همه چیز خیلی خوب بود. واقعا عشق و حال کردیم ! 32 نفر در جشن عروسیم شرکت داشتن که همه با هم با یک هواپیما رفتیم و تا اونجا کلی شادی کردیم. یک هفته جشن داشتیم این خودش ماه عسلمون هم حساب میشد البته به همراه خانواده هامون !

 

ترجیح دادم فرزندم بجای انگلیس در ایران به جهان بیاید

 

من و همسرم درمورد این که فرزندمان کجا به جهان بیاید خیلی با هم حرف زدیم و همه ی چیز را بررسی کردیم اما در نهایت تصمیم گرفتیم فرزندمان در ایران به جهان بیاید به چند علت و گرچه از هم مهمتر این که من مهر و صفا و دورهم جمع شدن ایرانیان بعد از زایمان را خیلی دوست دارم.پسر ماه چهره در روز سالگرد ازدواجش به دنیا آمد وی اسم پسرش را پرواز گذاشت.

 

فعالیت هنری ماه چهره خلیلی

 

خانم خلیلی دوره بازیگری را در method school در لندن گذراند و در سال 1382 برای اولین فعالیت سینمایی خود جهت بازی در فیلم چشمان سیاه بعد از 22 سال به ایران آمد و دوره دیگری از بازیگری و کارگردانی را در مؤسسه سمعی و بصری استاد سمندریان در سال 84 پشت سر گذاشت.

 

ماه چهره خلیلی در فیلم چشمان سیاه

 

چشمان سیاه فیلمی به کارگردانی ایرج قادری و نویسندگی محمدهادی کریمی و تهیه کنندگی مرتضی شایسته محصول سال 1381 میباشد.

 

خلاصه داستان: 

غزل دلاویز و سورنا در یک دانشکده تحصیل میکنند و هر دو شاعرند. غزل به علت ناراحتی چشمی از تحصیل در دانشگاه انصراف میدهد و بعد از مدتی بینایی اش را از دست می دهد. سورنا که نگران سرنوشت غزل شده به سراغ او می رود تا در درس های دانشگاهی کمکش کند و به تدریج بین آن ها علاقه ای ناگفته به وجود می آید و..فیلم چشمان سیاه در هشتمین دوره جشن منزل سینما حضور داشته است.

iLcK3gHDPkDe

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۰۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    خانم ماه چهره همیشه باوقاربی حاشیه ،دوست داشتنی بودوخنده لبانش روترک نکردهیچ وقت ،روحش شادخیلی ناراحتم بخاطرش

  • سجادمحمدزکی

    در این موقعیت دردناک برای خانواده خانم خلیلی طلب صبر و تحمل این فاجعه را از پروردگار را دارم.خانم خلیلی برای همه ایران عزیزومحترم بود.کاش ما قدر یکدیگر رابیشتر بدانیم.

  • ناشناس

    خدا حافظ بانوی دوست داشتنی

  • ناشناس

    مرگ ناگهان نی ماه چهره خلیلی منو شوکه کردبراش خیلی گریه کردم خدابه خانوادش صبر بده

  • 😔

    😠😭😭😭

  • Ali

    ایران عشقمونه فقط وطنمون ایران کاش ایران خاک بشیم کاش بچه هامون ایران به دنیا بیاد کاش ایران زندکی و تفریح کنیم

  • ناشناس

    مرحوم بانو ماه چهره عزیز باوقار ودوست داشتنی بودن خیلیییی ،بسیار غم انگیزه حیفش زود گذر کردهر چی خوبی از این عزیز سفر کرده بگم کمه ،روحش شاد ویادش گرامی

  • ناشناس

    روحش شاد و یادش گرامی برای خانواده محترمشان صبر آرزومندم،🌹🌹🌹

  • ناشناس

    خدارحمتش کنه