شمانیوز
شما نیوز

عاشقانه های دیده نشده مجری عصرجدید و همسرش + تصاویر

عاشقانه های ایمان قیاسی مجری معروف عصرجدید و همسرش را در ادامه می بینید...

عاشقانه های دیده نشده مجری عصرجدید و همسرش + تصاویر

عاشقانه های ایمان قیاسی مجری معروف عصرجدید و همسرش را در ادامه می بینید. ایمان قیاسی مادرش را در سال 89 از دست داده است و دو برادر به نام های امید و مرتضی دارد. برادر ایمان قیاسی ، مرتضی قیاسی عکاس است .در سال 83 وقتی 21 ساله بود شروع به تولید اولین آلبوم خود بنام شام آخر کرد که این آلبوم بعد از دو سال و گرفتن مجوز در نهایت سال 85 به بازار عرضه شد.

 

ایمان قیاسی، مجری عصر جدید در کنار همسرش + عکس لورفته

ایمان قیاسی فارغ التحصیل لیسانس رشته موسیقی می باشد ، فعالیت خود را با نوازندگی شروع کرد سپس وارد عرصه خوانندگی شد و حالا بعنوان مجری فعالیت می کند.

 


بهنوش بختیاری از ویلای مجلل و باشکوهش رونمایی کرد + عکس لو رفته


 

ازدواج ایمان قیاسی داور عصر جدید | عکس های همسر و مراسم ازدواج ایمان قیاسی

بصورت حرفه ای فعالیت خود در موسیقی را بعد از گرفتن دیپلم بعنوان نوازنده پرکاشن شروع کرد او بعنوان نوازنده اولین بار در کنسرت عباس بهادری روی صحنه رفت.

 

228

او در آبان سال 98 ازدواج کرده و متاهل است.

خانم شیبا نوروزی، مدیریت صنایع شیر جلگه کویر همسر ایمان قیاسی است.

احسان علیخانی مجری و تهیه کننده تلویزیون با انتشار یک استوری در صفحه شخصی اینستاگرامش خبر ازدواج ایمان قیاسی را منتشر کرد و به او تبریک گفت.ایمان قیاسی مجری عصر جدید داماد شد + تبریک احسان علیخانی در نم نمک

بیوگرافی ایمان قیاسی و همسرش + عکس | موج باز

 

ماجرای ازدواج ایمان قیاسی

چندی پیش احسان علیخانی مجری برنامه عصر جدید در پست اینستاگرامی خود خبر ازدواج ایمان قیاسی یکی از مجریان عصر جدید را رسانه ای کرد و در پی این پست به او تبریک گفت لازم به ذکر است که آقای ایمان قیاسی در سومین روز از خرداد ماه سال ۶۲ در شهر تهران دیده به جهان گشوده است وی دارای مدرک فارغ التحصیلی رشته موسیقی میباشد

در سال 1362 وقتی 20 ساله بود بعنوان نوازنده با امیر تاجیک شروع به همکاری کرد و بعد از مدتی خودش بعنوان خواننده مستقل تصمیم به انتشار آهنگ گرفت.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۴۶ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied