شمانیوز
شما نیوز

احسان علیخانی از زندگی لاکچری اش رونمایی کرد + تصاویر دیده نشده

احسان علیخانی مجری برنامه عصر جدید که همواره زیر ذربین است خبرهای متعددی از او در فضای مجازی پخش می شود. این بار نیز عکس های دیده نشده از زندگی احسان علیخانی را در ادامه می بینید.

احسان علیخانی از زندگی لاکچری اش رونمایی کرد  + تصاویر دیده نشده

احسان علیخانی مجری برنامه عصر جدید که همواره زیر ذربین است خبرهای متعددی از او در فضای مجازی پخش می شود. این بار نیز عکس های دیده نشده از زندگی احسان علیخانی را در ادامه می بینید. احسان علیخانی در حال حاضر فعالیت خود را در تلویزیون به عنوان کارگردان، تهیه‌کننده و مجری یک برنامه استعدادیابی به نام عصر جدید ادامه می‌دهد و تاکنون دو فصل از آن ساخته و پخش شده‌ است.

زندگی+لاکچری+احسان+علیخانی

 


عکس دیده نشده از شاهرخ استخری و خانواده همسرش + عکس جالب


 

 

 احسان علیخانی متولد 15 آبان 1361 در تهران است. احسان علیخانی یکی از برجسته‌ترین کارگردانان و مجری‌های برنامه‌های تلویزیونی است. احسان علیخانی مجری‌گری برنامه‌هایی مانند صبح آمد، ماه عسل و سه ستاره و عصر جدید و … را برعهده داشته‌است. 

 

خانه+میلیاردی+احسان+علیخانی

 

بازی احسان علیخانی در تیم پرسپولیس

مادرش پرستار بازنشسته است و به گفته  خودش بهترین دوستش است. در دوران مدرسه درسخوان اما شیطون بوده و برای مهار شیطنت مدیر مدرسه او را مبصر کلاس کرد. در دوران دبیرستان 1 سال در تیم نوجوان پرسپولیس و 1 سال سایپا بازی کرد و بعلت 3 بار شکستگی پا دیگر قادر به بازی در چمن نبود و سراغ فوتسال و تنیس رفت. 

احسان علیخانی تحصیلات خودرا در مقطع کارشناسی در رشته مدیریت بازرگانی در دانشگاه تهران گذراند. او با رتبه سه رقمی وارد دانشگاه شد و اینک مجری، دستیار کارگردان و کارگردان برنامه های زنده تلویزیونی پر بیننده ای چون ماه عسل درسال های اخیر بوده اسـت.

 

 
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۸۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    من آقای علیخانی را خیلییییییی خیلییییییییییییی دوست دارم 🌹🌹🌺🌺

  • الهه

    واقعا عالیه این پسر من عاشقشم به قران قسم کشته مردمش بزرگترین ارزومه که یه بار از نزدیک ببینمش و برنامه ها و عکسها و مطالبی که دربارشون میزارید خیلی خیلی عالیه

    • ناشناس

      چقددختراعاشقشن

  • رستا

    عالی

    • فاطمه

      منم اقا احسان رو خیلی دوست دارم کارش بی نظیر

    • فاطیما

      احسان بی نظیره

  • علیرضا سپهری

    خدا خیرشون بده خیلی مرد خوبی هستند آقای علیخانی انشاالله که همیشه موفق باشند🌷

  • سهراب

    بچه مایه دار و باجنم