شمانیوز
شما نیوز

عرضه ۳ محصول جدید سایپا در طرح پیش‌فروش + جزئیات

قائم‌مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در امور فروش از آغاز طرح پیش‌فروش ۴۰هزار خودروی این گروه از ساعت ۲ عصر امروز خبر داد.

عرضه ۳ محصول جدید سایپا در طرح پیش‌فروش + جزئیات

قائم‌مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در امور فروش از آغاز طرح پیش‌فروش ۴۰هزار خودروی این گروه از ساعت ۲ عصر امروز خبر داد. مجید باقری در حاشیه مراسم قرعه‌کشی طرح فروش فوق‌العاده گروه خودروسازی سایپا اعلام کرد: پس از انجام قرعه‌کشی امروز طرح پیش‌فروش با موعد تحویل یک‌ساله آغاز می‌شود.وی با بیان این که در این طرح یک میلیون و 100 هزار نفر نسبت به ثبت‌نام خودرو سایپا اقدام کرده بودند، تصریح کرد: از این میزان کمتر از 8 درصد با تکیه بر بانک اطلاعاتی ریزش داشتند که نشان از فرایند مناسب خوداظهاری از سوی مردم است. باقری ادامه داد: قرعه‌کشی امروز از میان یک میلیون نفر برای 10 هزار خودرو خواهد بود که بر این اساس در سایپا از هر 100 نفر یک نفر موفق به دریافت خودرو خواهد شد.

به گزارش شمانیوز به نقل از تسنیم : قائم‌مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در امور فروش در پاسخ به شائبه‌های مطرح‌شده مبنی بر دلایل عدم ارایه خودروها از سوی خودروسازان نیز اظهار کرد: از بهمن ماه سال گذشته و همزمان با التهاب بازار 120 هزار خودرو به مردم تحویل شده، از ابتدای امسال نیز شاهد رشد 55درصدی تحویل خودرو بوده‌ایم که نشان از تلاش خودروسازان برای عرضه مستمر خودرو در بازار است.

وی با اشاره به غیرتجاری شدن تعدادی از خودروها به‌دلیل نقص قطعه اضافه کرد: به‌دلیل اثبات استمرار در عرضه از سوی سایپا و پس از پیامک به برنده‌ها، سایت فروش در ساعت دو امروز باز خواهد شد که 9 محصول در این طرح عرضه خواهند شد، به‌طور خاص سه محصول جدید داریم و شاهین برای نخستین بار در این مرحله عرضه خواهد شد.

باقری ادامه داد: سه روز سایت باز خواهد بود که 40 هزار خودرو با تحویل یک‌ساله به فروش خواهد رسید. تاریخ تحویل این خودروها 4 ماه تا یک سال است اما شاهین در زمستان تحویل خواهد شد.

وی با بیان این که در طرح پیش‌فروش، قیمت خودروها به‌صورت علی‌الحساب دریافت می‌شود، تصریح کرد: قیمت این خودروها بِروز خواهد بود و همه شروطی که برای فروش فوق‌العاده پیش‌بینی شده در طرح پیش‌فروش نیز اعمال می‌شود اما فعلاً برای خودروی شاهین متقاضیان باید علی‌الحساب 80 میلیون تومان پرداخت کنند.

قائم‌مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در امور فروش در خصوص تحویل سه‌ماهه خودروهای دارای تعهدات معوق نیز گفت: چالش اصلی ما این خودروها بود که براین‌اساس برنامه‌ریزی شد تا سه ماه نسبت به انجام تعهدات معوق اقدام کنیم و پس از آن نسبت به انجام تعهدات جدید اقدام‌ می‌کنیم و این خودروها نیز در طرح فروش کمتر پیش‌بینی شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied