شمانیوز
شما نیوز

اعضای جدید هیات مدیره شرکت هواپیمایی کیش معرفی شدند

اعضای جدید هیات مدیره شرکت هواپیمایی کیش با حکم مشاور رئیس جمهور و همچنین دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، منصوب گردیدند.

اعضای جدید هیات مدیره شرکت هواپیمایی کیش معرفی شدند

به نقل از روابط عمومی وامور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش و به گزارش شمانیوز در مراسمی که ظهر چهارشنبه اول اردیبهشت با حضور حمیدرضا مومنی مشاور رئیس جمهورو دبیرشورای عالی مناطق آزاد کشور و جمعی از معاونان سازمان منطقه آزاد کیش وشرکت هواپیمایی کیش در تهران برگزار گردید با اعطای احکامی جداگانه از سوی مشاور رئیس جمهور و دبیرشورای عالی مناطق آزاد کشور ، «ابراهیم سیه جانی» و «محمد ترکمانه» به عنوان «اعضای هیات مدیره شرکت هواپیمایی کیش ایر» منصوب شدند.

بر اساس اعلام پایگاه خبری شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی ،  مشاور رئیس جمهور در این احکام آورده است؛ به موجب این حکم و با عنایت به صورتجلسه مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده مورخ 25 / 01 / 1400 شرکت هواپیمایی کیش (سهامی خاص) بدینوسیله جنابعالی را به مدت دو سال به عنوان عضو هیأت مدیره شرکت مذکور منصوب می‌نمایم.

امید است در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر نامگذاری سال جاری به نام «سال تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها» و ارائه خدمات مناسب با هدف حضور در بازار های داخلی، منطقه ای و جهانی ضمن اتکال به ایزد متعال و تعامل و همکاری با سایر اعضای هیأت مدیره زمینه تحقق اهداف مورد نظر را فراهم آورید.

توفیق روز افزونتان را در انجام وظایف محوله با رعایت اصول قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در خدمت به اسلام ومردم شریف ایران از درگاه خداوند بزرگ مسئلت می نمایم

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied