شمانیوز
شما نیوز

در آیین معارفه رییس هیات مدیره و مدیرعامل جدید سازمان منطقه آزاد قشم عنوان شد؛

قشم دارای تجربه توسعه ای فزاینده و پویا در 6 سال گذشته است

عضو هیات مدیره سازمان منطقه آزاد قشم از 6 سال دوران مدیریت عاملی حمیدرضا مومنی به عنوان سال های جهش توسعه در جزیره یاد کرد.

قشم دارای تجربه توسعه ای فزاینده و پویا در  6 سال گذشته است

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم، پروین فرشچی در آیین معارفه رییس هیات مدیره و مدیرعامل جدید سازمان منطقه آزاد قشم ضمن تبریک سمت جدید به علی درویش پور، حضور حمیدرضا مومنی، مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی را خیرمقدم گفته و اظهار داشت: اخلاق‌مداری، عمل‌گرایی، جسارت و جرات همراه با درایت، تیم سازی و انگیزه دادن به افراد تیم و چالش پذیری از صفت‌های بارز مهندس مومنی است.

وی ضمن تأکید بر این مطلب که همکاری با مدیرعامل جدید سازمان منطقه آزاد قشم درنهایت تعامل و هم‌افزایی ادامه دارد، گفت: ۲۸ سال از تاریخ تبدیل‌شدن قشم به یک منطقه آزاد می‌گذرد و اگر چند سال حضور مهندس مومنی را با سال‌های قبل مقایسه کنیم شاهد  توسعه فزاینده و پویایی در این دوران نسبت به 22 سال قبل هستیم.

f171560e-e301-4fdf-a4db-76e9c87af3f0

فرشچی با اشاره به دستاوردهای 6 ساله دوران مدیریت عاملی حمیدرضا مومنی ادامه داد: توسعه زیرساخت‌های عمرانی، احیا صنعت شیلات، پتروشیمی، توسعه زیرساخت‌های فرهنگ عمومی، ارتقا نقش مناطق آزاد و از همه مهم‌تر ساختن یک تیم اجرایی باپشتکار ماحصل این تلاش‌ها است.

این مقام مسوول در پایان سخنان خود ضمن آرزوی موفقیت برای علی درویش پور، رییس هیات مدیره و مدیرعامل جدید سازمان منطقه آزاد قشم گفت: اطمینان داریم که دکتر درویش پور باهمت و سابقه‌ای که داشته‌اند، راه توسعه منطقه آزاد قشم را ادامه خواهند داد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied