شمانیوز
شما نیوز

پیام مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو به مناسبت روز ملی اصناف

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو: یکم تیرماه، روز ملی اصناف را به جامعه بزرگ و تلاشگر اصناف منطقه آزاد ماکو تبریک و تهنیت عرض می کنم.

پیام مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو به مناسبت روز ملی اصناف

به گزارش شمانیوز، متن پیام به شرح زیر است:

بی تردید اصناف متعهد و سخت کوش منطقه آزاد ماکو علیرغم محدودیت های ناشی از شرایط شیوع ویروس منحوس کرونا و مشکلات اقتصادی، باهمت و پشتکار بی‌بدیلشان، درکنار مردم بوده و هستند و در تامین کالاهای ضروری مورد نیاز در بخش های پزشکی، بهداشتی و غذایی نه تنها از هیچ تلاشی فروگذار نکرده اند و در کمک های مومنانه برای مساعدت به هموطنان نیز در لبیک به ندای رهبری معظم نیز خوش درخشیده اند.

سازمان منطقه آزاد ماکو، در راستای اهداف کمک به تقویت اقتصاد ملی و عمران و آبادانی منطقه ای و در اجرای بند یازده سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی حمایت از فعالان اقتصادی و اصناف خدوم منطقه را در دستور کار خود داشته و در این مسیر در کنار ایشان خواهد بود.

معتقدم اجرای کامل قانون چگونگی اداره مناطق آزاد و مقررات اختصاصی این قانون برای بهره مندی همه اصناف و فعالان اقتصادی در بخش های مختلف، حق قانونی همگان بوده و ایجاد بسترهای نرم افزاری و قانونی لازم برای عملیاتی شدن این مهم تکلیف سازمان و دیگر سازمانها و نهادهای دولتی در منطقه می باشد.

انشاالله با بهبود شرایط اقتصاد کلان و البته تکمیل پروژه محصور سازی منطقه که از ابتدای سالجاری شروع شده است، شاهد بهره مندی و رونق فعالیت های همه اصناف و فعالان اقتصادی در سطح کل منطقه باشیم.

لازم می دانم یکبار دیگر از زحمات کلیه واحدهای صنفی و صنوف محترم، هیات مدیره های محترم اتحادیه ها و هیات رئیسه های محترم اتاق های اصناف شهرستان های ماکو،‌شوط و پلدشت، تقدیر و تشکر نمایم، سلامتی و توفیق همگان را در خدمت رسانی مطلوب به مردم و اعتلای میهن اسلامی از درگاه خداوند متعال مسالت می نمایم.

 

 
 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied