شمانیوز
شما نیوز

پروژه افتتاح فاز توسعه ای هتل دیانا قشم در هفتمین دور افتتاحیه های ریاست جمهوری منطقه آزاد قشم:

افزایش ظرفیت اقامت گردشگران در قشم

با حضور ویدئوکنفرانسی رییس جمهوری و با هدف افزایش ظرفیت اماکن گردشگری و اقامتی جزیره قشم، توسعه بخش اقامتی هتل دیانا قشم با سرمایه گذاری بیش از 400 میلیارد ریالی بخش خصوصی روز دوشنبه (4 مردادماه) افتتاح شد.

افزایش ظرفیت اقامت گردشگران در قشم

به گزارش شمانیوز و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، با بهره برداری از این طرح گردشگری - اقامتی افزون بر 110 تخت به شمار تخت های اماکن اقامتی موجود در قشم اضافه می شود.

با توسعه بخش اقامتی هتل دیانا قشم برای 20 نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد خواهد شد که این نیروها در بخش های مختلف خانه داری و اتاق داری، اداری و پرسنلی، مالی و حسابداری، فروش و بازاریابی، نگهبانی و آشپزخانه مشغول کار می شوند.

استانداردسازی و ارتقا سطح کیفیت خدمات ارائه شده به گردشگران در جزیره یکی از اولویت هایی است که در راستای تبدیل و معرفی برند گردشگری قشم به عنوان یکی از مهمترین مقاصد گردشگری کشور در دستور کار قرار گرفته است.

گردشگری به عنوان یکی از پویاترین فعالیت های اقتصادی عصر حاضر، نقش مهمی در توسعه پایدار و متوازن ایفا می کند و با برنامه ریزی های صورت گرفته طی سال های گذشته شاهد رونق این صنعت در جزیره قشم هستیم.

گفتنی است، امروز دوشنبه 4 مردادماه 1400 در آیین ویدیو ویدیوکنفرانسی با حضور رییس جمهوری، ۹ پروژه در منطقه آزاد قشم،  با اعتبار ارزی 16 میلیون دلار و ریالی 2 هزار و 379  میلیاردی در پنج حوزه عمرانی، خدماتی، تولیدی، شیلاتی و گردشگری به بهره‌برداری رسید.

یادآور می‌شود، منطقه آزاد قشم پیش‌ازاین در پنج مرحله از افتتاح‌های ریاست جمهوری در دولت تدبیر و امید با 78 پروژه افتتاحی به اعتبار ریالی 74 هزار و 630 میلیاردی و ارزی 393 میلیون یورو و 281 میلیون دلاری، 14 پروژه کلنگ زنی به ارزش 172ارزی میلیون دلار و ارزش ریالی 32 هزار و پنج میلیارد ریال و  76 پروژه در حال اجرا با رقم سرمایه‌گذاری 495 میلیون دلار، 223 میلیون یورو و  19 هزار و 185 هزار میلیارد ریال، در دو بخش دولتی و خصوصی حضورداشته است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied