شمانیوز
شما نیوز

برای تکمیل پروژه سد کرم آباد ۴ هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است

استاندار آذربایجان غربی با تأکید بر این‌که بیش از ۸ هزار و ۵۰۰ هکتار دیگر تا پایان آبان ماه امسال آب‌رسانی می‌شود، عنوان کرد: برای تکمیل این پروژه ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است که در طول سال گذشته و امسال اقدامات خوبی برای تکمیل پروژه انجام گرفته است.

برای تکمیل پروژه سد کرم آباد ۴ هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است

به گزارش شمانیوز: محمدمهدی شهریاری امروز در جلسه بررسی پروژه‌های عمرانی و اقتصادی منطقه آزاد ماکو که با حضور محمدرضا عبدالرحیمی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو و علی نیکزاد نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد، با اشاره به پروژه‌های مرگنلر-پلدشت، اظهار داشت: آسفالت کشی به طول ۱۰ کیلومتر انجام شده که به سبب تغییر پیمانکار، کمبود اعتبار و مشکلات قیر، راکد مانده است.

وی با اشاره به پیگیری فاضلاب این منطقه که از مصوبات سفر ریاست جمهوری بود، خاطر نشان کرد: مسئولان منطقه آزاد ماکو موضوع فاضلاب و آب‌رسانی به روستاهای منطقه را مدنظر قرار داده و در تأمین اعتبار کمک‌حال باشند.

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به ذخیره ۵۶ میلیون مترمکعبی سدکرم آباد پلدشت، تصریح کرد: آب این سد توسط چهار ایستگاه مونتاژ از سد ارس منتقل می‌شود که ۲۲ هزار هکتار شبکه‌گذاری اصلی و فرعی در پایین‌دست سد صورت گرفته که نزدیک به ۳ هزار هکتار در مرحله بهره‌برداری قرار دارد.

شهریاری با اشاره به این که ۳۵۰ واحد مدرسه کانکسی در سطح استان وجود دارد گفت: اغلب این مدارس یک کلاسه است که وزارت آموزش‌وپرورش از نظر اقتصادی اولویت ساخت مدرسه را در روستاهای پر جمعیت می‌داند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied