شمانیوز
شما نیوز

رییس هیات ووشو منطقه آزاد قشم خبر داد؛

برگزاری مراسم روز جهانی ووشو - کونگ فو در قشم

رییس هیات ووشو منطقه آزاد قشم از برگزاری همایش صبحگاهی و اجرای حرکات گروهی تای چی رشته ووشو در محل کمپ پارک آفتاب شهر قشم و در حاشیه سواحل خلیج فارس به مناسبت روز جهانی ووشو - کنگ فو خبر داد.

برگزاری مراسم روز جهانی ووشو - کونگ فو در قشم

به گزارش شمانیوز و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، مهدی نصیری با بیان این مطلب، اظهار کرد: هیات ووشو منطقه آزاد قشم همزمان با سایر نقاط کشور، به منظور گسترش ورزش زیبای ووشو و به مناسبت روز جهانی این رشته پرطرفدار، 15 مردادماه همایش حرکات گروهی تای چی را برگزار کرد.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط ویژه ناشی از شیوع ویروس کرونا همایش روز جهانی ووشو - کونگ فو در سال جاری در منطقه آزاد قشم در فضای باز (در محل کمپ پارک آفتاب) و در سواحل خلیج فارس برگزار شد.

رییس هیات ووشو منطقه آزاد قشم افزود: عرصه های مختلف ورزش به دلیل شرایط کرونایی دوران سختی را سپری می کنند اما با وجود این شرایط، هیات ووشو منطقه آزاد قشم  دست از تلاش نکشیده و برنامه‌های توسعه‌ای خود را با جدیت دنبال می‌کند که یکی از این برنامه‌ها حضور موفق در رقابت‌های مختلف ملی در رده های سنی مختلف است.

گفتنی است، مراسم روز جهانی ووشو - کونگ فو کشور در سال 1400 با شعار «ووشو؛ سلامتی و آینده» به صورت همزمان در استان های مختلف کشور برگزار گردید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied