شمانیوز
شما نیوز

ارتقاء همکاری های دوجانبه شرکت بیمه "ما" و پژوهشکده بیمه

حجت بهاری فر مدیرعامل شرکت بیمه "ما" در نشستی با رییس پژوهشکده بیمه، بر ارتقا و همکاری های دو جانبه و استفاده از ظرفیت های موجود یکدیگر تاکید کردند.

ارتقاء همکاری های دوجانبه شرکت بیمه "ما" و پژوهشکده بیمه

 

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بیمه "ما" ، در این جلسه که با حضور حجت بهاری فر مدیرعامل بیمه "ما"  و دکتر حمید کردبچه رئیس پژوهشکده بیمه و تنی چند از معاونین و مدیران بیمه "ما" و پژوهشکده بیمه  در محل بیمه "ما" برگزار شد، دو طرف ضمن استقبال از هرگونه همکاری متقابل، بر گسترش و تقویت همکاری‌های موجود و استفاده از ظرفیت‌های علمی، آموزشی و پژوهشی یکدیگر تأکید کردند.

بر اساس این گزارش و پیرو مذاکرات انجام شده، تشکیل کمیته همکاری های مشترک با حضور نمایندگان بیمه "ما" و پژوهشکده بیمه برای طراحی و اجرای برنامه های پژوهشی و ارتقا همکاری های دو جانبه مورد گفتگو و بررسی قرار گرفت.

در خصوص پیاده سازی مذاکرات انجام شده مقرر شد تا بخش‌های مختلف در قالب کارگروه‌های مشترک هر دو مجموعه مورد بررسی اولیه قرارگیرد و سپس به مرحله اجرا درآید. بهاری فر مدیرعامل بیمه "ما"  اظهار امیدواری کرد: این جلسات بتواند آغاز مناسبی برای همکاری و تعامل گسترده میان بیمه "ما" و پژوهشکده بیمه باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied