شمانیوز
شما نیوز

پیام رئیس کل گمرک ایران به مناسبت هفته دفاع مقدس

رئیس کل گمرک ایران طی پیامی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، ابراز امیدواری کرد که با حفظ همبستگی و یکپارچگی ملی، ایران در عرصه جنگ اقتصادی دشمنان که نماد دیگری از دفاع مقدس است به پیروزی دست یابد.

پیام رئیس کل گمرک ایران به مناسبت هفته دفاع مقدس

به گزارش شمانیوز و به نقل از روابط عمومی گمرک جمهوری اسلامی؛ رئیس کل گمرک ایران طی پیامی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، ابراز امیدواری کرد که با حفظ همبستگی و یکپارچگی ملی، ایران در عرصه جنگ اقتصادی دشمنان که نماد دیگری از دفاع مقدس است به پیروزی دست یابد.

 

متن پیام مهدی میراشرفی به این شرح است:

دفاع مقدس از حماسه‌های ماندگار در ایران و حکایت رشادت و فداکاری ملتی است که برای صیانت از مرز و بوم و آرمان‌های انقلاب اسلامی خود از هیچ تلاشی فروگذار نکرد.

گرامیداشت این واقعه بزرگ در حقیقت تکریم و تعظیم کسانی است که سرافرازانه در برابر دشمن متجاوز ایستادند و در نبردی نابرابر با شکوه‌ترین جلوه‌های حق در برابر باطل را خلق کردند، جمعی به فیض عظیم شهادت رسیدند، گروه بی‌شماری به افتخار جانبازی نایل شدند و عده زیادی نیز با تحمل رنج و درد اسارت، درس تازه‌ای از مقاومت و پایمردی به جهانیان ارائه کردند.

ضمن ادای احترام نسبت به شهیدان والامقام و همچنین تجلیل و تقدیر از ایثارگران و رزمندگان دوران دفاع مقدس، امیدوارم بتوانیم پیروان حقیقی راه شهدا و امام شهدا باشیم و به مسئولیت‌های خطیر خود در قبال آنها به خوبی عمل نماییم.

طی بیش از 30 سال که از پایان تجاوز عراق به ایران می‌گذرد، ملت ما حتی یک روز از کید بدخواهان و دشمنان استقلال و اقتدار ایران در امان نبوده و دفاع مقدس در واقع امروز با شکل و محتوای دیگری در ایران اسلامی در جریان است.

تحریم و جنگ اقتصادی عرصه را بر مردم تنگ کرده و هر روز شاهد تهدید و اقدام تازه‌ای از سوی استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا هستیم. در چنین شرایطی لازم است با حفظ همبستگی و یکپارچگی ملی، ضمن بالا بردن سطح مقاومت و ایستادگی در برابر فشارهای اقتصادی، حداکثر تلاش خود را برای کمک به تحقق اهداف و برنامه‌های دولت برای مقابله با آثار و نتایج تحریم‌ها به عمل آوریم.

اطمینان دارم که همکاران من در گمرک جمهوری اسلامی ایران همچنان که در سال‌های دوران دفاع مقدس همگام با سایر اقشار مردمی مردانه و جانانه در برابر توطئه‌های دشمنان ایستادند، امروز نیز با همان عزم و اراده در سنگر مقدم جنگ اقتصادی در حوزه تجارت خارجی حضور دارند و آماده خدمت‌گزاری و فداکاری هستند که از همین جا قدردانی و تشکر خود را نسبت به همه آنان به ویژه خانواده‌های معزز شهدای گمرک و همکاران ایثارگر و جانباز ابراز داشته و برای این عزیزان آرزوی توفیق و تندرستی دارم.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied