شمانیوز
شما نیوز

دکتر عباس معمارنژاد در مجمع عمومی عادی سالیانه بانک سپه تصریح کرد ؛

ضرورت برنامه‌ریزی بانک‌ها برای خروج از زیان دهی

معاون امور بانک، بیمه و شرکت‌های دولتی وزارت امور اقتصاد و دارایی گفت: بخش عمده زیان دهی بانک‌ها ناشی تفاوت بین نرخ مؤثر تسهیلات و قیمت تمام‌شده پول است و آن‌ها باید برای خروج از زیاندهی برنامه داشته باشند.

ضرورت برنامه‌ریزی بانک‌ها برای خروج از زیان دهی

 

به گزارش شمانیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه، دکتر عباس معمارنژاد در مجمع عمومی عادی سالیانه بانک سپه با اشاره به اهمیت بالای اجرای طرح ملی ادغام بانک‌های وابسته به نیروهای مسلح در بانک سپه، تصریح کرد: بانک سپه به‌منظور بررسی صورت‌های مالی بانک‌های ادغام شونده برای برگزاری مجمع سال‌های آتی این بانک، باید تیم‌های تخصصی تشکیل دهد.

وی با اشاره به لزوم ساماندهی شعب بانک‌های ادغام شونده و بانک ادغام پذیر، گفت: تعداد شعب بانک‌های حاضر باید با برنامه‌ریزی و رعایت ملاحظات منطقه‌ای و اجتماعی کاهش یابد.

معمارنژاد ضمن تشکر از بانک سپه به سبب رعایت نرخ سود سپرده‌ها از دیگر بانک‌های کشور هم خواست ضمن رعایت نرخ سود سپرده‌ها در نحوه محاسبه مطالبات از دولت دقت لازم را داشته باشند.

معاون امور بانک، بیمه و شرکت‌های دولتی وزارت اقتصاد با اشاره به پیشگامی بانک سپه در بانکداری الکترونیک اظهار داشت: بانک سپه در گذشته پیشگام بانکداری الکترونیک در دهه هفتاد بوده و امیدوارم با پیگیری امور سامانه بانکداری متمرکز بانک، شاهد پیشرفت بیشتر این بانک در بانکداری الکترونیک باشیم.

معمارنژاد پس از بررسی صورت‌های مالی بانک سپه گفت: از همه کارکنان و مدیران بانک سپه در اقصی نقاط کشور برای تلاش‌های صورت گرفته در سال گذشته و امسال خصوصاً همت و مساعی صورت گرفته در طرح ملی ادغام تشکر می‌کنم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied