شمانیوز
شما نیوز

اجرای پرونده های الکترونیک گام بلند سازمان تامین اجتماعی در راستای افزایش رضایت مخاطبان است

مدیر کل تامین اجتماعی استان کرمانشاه در نشست با روسای شعب تابعه، راهکارهای بهینه اسکن پرونده های الکترونیک را بررسی و بر دقت و امانتداری همکاران در هنگام اسکن پرونده های مذکور تاکیدکرد.

اجرای پرونده های الکترونیک گام بلند سازمان تامین اجتماعی در راستای افزایش رضایت مخاطبان است

به گزارش شمانیوز و به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، قاسمی مدیر کل تامین اجتماعی استان کرمانشاه در این نشست با بیان اینکه طرح تصویر برداری از پرونده های الکترونیک  بیمه شدگان یک طرح ملی است، اظهار داشت: باید همه همکاران نسبت به موضوع طرح و اجرای موفق و بدون نقص آن احساس وظیفه و تعلق خاطر داشته باشند.

مدیر کل تامین اجتماعی استان کرمانشاه از طرح تصویر برداری پرونده های الکترونیک بیمه شدگان و مستمری بگیران به عنوان گام بلند این سازمان در راستای کسب رضایت حداکثری جامعه هدف یاد کرد و از همکاران خواست دقت زیادی داشته باشند و در هنگام اسکن پرونده ها که نمونه ای واقعی از حق الناس است بیشترین دقت و حساسیت را لحاظ کنند .

پشنگ معاون بیمه ای اداره کل تامین اجتماعی استان کرمانشاه با اشاره به تاثیر فراوان اجرای طرح تصویربرداری از پرونده های الکترونیک در روان سازی امور و حذف فرایندهای زائد ،برنامه ریزی و تلاش مضاعف برای اجرای صحیح آن را امری ضروری و انکار ناپذیر قلمداد کرد و افزود:همه همکاران باید دست به دست هم داده و با همدلی و هماهنگی طرح مذکور را به پایان برسانند.

شایان ذکر است شعب تامین اجتماعی گیلانغرب ،روانسر، صحنه ،جوانرود، دالاهو و ماهیدشت طرح تصویر برداری را به پایان رسانده اند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied