شمانیوز
شما نیوز

در راستای مسئولیت اجتماعی صورت گرفت :

نوسازی دبستان عدالت روستای چم نور به همت گروه جهادی ذوب آهن اصفهان

با همت گروه جهادی شهید جوادی بسیج ذوب آهن، دبستان عدالت روستای چم نور از توابع بخش باغبادران نوسازی شد.

نوسازی دبستان عدالت روستای چم نور به همت گروه جهادی ذوب آهن اصفهان

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از روابط عمومی ذوب آهن اصفهان: طی آیینی با حضور محمدی بخشدار باغبادران ، سرهنگ مهران مختاری فرمانده حوزه مقاومت شهید تنگویان ذوب آهن، جمعی از مسئولین شهرستان لنجان و اولیاء دانش آموزان ، روز شنبه 6 مهرماه بهره برداری از این دبستان نوسازی شده آغاز گردید.

سرهنگ مختاری فرمانده حوزه مقاومت شهید تندگویان ذوب آهن در این آیین گفت: کشور اسلامی ایران با تلاش همه ملت در مسایل علمی ، نظامی ، امنیت و ... در دنیا سرآمد است و با توجه به دانش آموزان روند رو به رشد کشور ادامه خواهد داشت .

وی از توزیع 250 بسته آموزشی در بین دانش آموزان خبر داد و افزود : چندین مدرسه در فولادشهر پس از نوسازی و بازسازی به آموزش و پرورش تحویل شده است .

فرمانده حوزه مقاومت شهید تندگویان گفت: گروه جهادی شهید جوادی ذوب آهن با همکاری خیرین 50 متر مربع کاشی  در این مدرسه نصب کردند و فضای کلی مدرسه هم بهسازی شده است .

عیدی محمد قمی، رئیس آموزش و پرورش بخش باغبادران نیز گفت: نسل امروز باید بداند در دوران دفاع مقدس چه رشادت هایی صورت گرفت و همه نسل ها باید به این رشادتها و جانفشانی ها افتخار کنند .

وی افزود: در دوران کنونی و در جنگ تحریم ها نیز هر کس باید در حد توان خود به کمک دولت مردان بیاید .

رئیس آموزش و پرورش باغبادران بهسازی و شاداب سازی را موجب ارتقاء آموزش های علمی دانست و گفت: گروه های جهادی با بهسازی مدارس در شادابی دانش آموزان سهم به سزایی دارند .

عیدی محمد قمی ، برگزاری مسابقات بومی، محلی در سال گذشته توسط ذوب آهن را یادآور شد و خاطر نشان ساخت: از آغاز مدیریت مهندس یزدی زاده در این شرکت، تعامل و همکاری گسترده ذوب آهن با شهرستان به ویژه آموزش و پرورش را شاهد هستیم .

حجت الاسلام والمسلمین اکبری مسئول زکات شهرستان لنجان، امنیت امروز را مرهون خون شهدا دانست و گفت : امروز دشمن با جنگ نرم و اقتصادی، انقلاب اسلامی را نشانه رفته است .

وی افزود: با تربیت صحیح  فرزندان و دانش آموزان،تمام توطئه های دشمنان نقش برآب و انقلاب اسلامی تا ظهور حضرت امام زمان (عج ) بیمه خواهد شد .

مهندس جعفری از خیرین مدرسه ساز نیز گفت: خوشحالم که خداوند توفیق داد برای دانش آموزان که سرمایه های اصلی و امید فردای این سرزمین هستند خدمتی انجام داده باشیم .

شایان ذکر است ، مسئولین حاضر در این آیین ضمن دیدار و تجلیل از خانواده شهید علی هادی از شهدای روستای چم نور، یاد این شهید گرانقدر را گرامی داشتند.

فو2

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied