شمانیوز
شما نیوز

برگزاری نشست های هم اندیشی مدیران فناوری اطلاعات سازمان های مناطق آزاد

نشست های هم اندیشی مدیران فناوری اطلاعات سازمان های مناطق آزاد به مدت دو روز (سه شنبه و چهارشنبه 9 و 10 مهرماه) در تهران برگزار می شود.

برگزاری نشست های هم اندیشی مدیران فناوری اطلاعات سازمان های مناطق آزاد

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از فرینا: در روز اول برگزاری این نشست ـ که در دو نوبت صبح و بعد از ظهر برگزار می شود ـ «بررسی سامانه جامع کار و روابط اشتغال» و «بررسی سامانه جامع صدور مجوزهای ساختمانی مناطق آزاد» با حضور مدیران فناوری اطلاعات، مدیران کار و اشتغال و مدیران فنی و امور زیربنایی در دستور کار قرار دارد. 

در دومین روز این نشست نیز «سامانه مدیریت اطلاعات مراکز اقامتی، هنری و گردشگری» و «سامانه جامع امور گمرکی (رویه مسافری)» با حضور مدیران فناوری اطلاعات، مدیران گردشگری و مدیران گمرک سازمان های مناطق آزاد بررسی می شود.

«محمد امین اله داد» دبیر کمیته راهبردی فناوری اطلاعات و مدیر پروژه پنجره واحد مناطق آزاد به عنوان متولی برگزاری این نشست، «مجید طاهریان» مدیر توسعه و تحول اداری دبیرخانه شورایعالی، «فرهاد شیخی» مسئول هماهنگی امور مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیران فناوری اطلاعات، کار و اشتغال، فنی و امور زیربنایی، گردشگری و مدیران گمرک سازمان های مناطق آزاد کشور در این نشست حضور دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied