شمانیوز
شما نیوز

حمایت علی بابا از استارت آپ

سومین دوره رویداد سایکل‌میتس، در محل دفتر «روز اول» به میزبانی علی بابا با حضور بیش از ۱۷۰ نفر برگزار شد.

حمایت علی بابا از استارت آپ

سومین دوره رویداد سایکل‌میتس، در محل دفتر «روز اول» به میزبانی علی بابا با حضور بیش از ۱۷۰ نفر برگزار شد. در این رویداد مدیران کسب‌وکارهای موفق ایرانی چون، علی بابا، کافه ‌بازار، تپسی، کارگزاری مفید و ابرآروان در کنار مدیران کسب‌وکارهایی از سیلیکون‌ولی مانند Walmart و Blend از تجربیات خود در ارتباط با مدیریت محصول، تیم‌سازی و... سخن گفتند.

سایکل‌میتس رویدادی غیرانتفاعی است که به همت برخی از فعالان اکوسیستم استارتاپی ایران برگزار می‌شود و در هر دوره میزبان یک کسب‌وکار یا استارتاپ خواهد بود تا در شرایطی که فرصت‌های آموزشی برابر و هم‌راستا با نیاز استارتاپ‌های ایرانی برای همه وجود ندارد، نقش کوچکی در اشتراک‌گذاری دانش تخصصی این حوزه ایفا کند.

در سومین رویداد سایکل‌میتس، مسعود طباطبایی، مدیرعامل علی بابا در کنار مدیران استارتاپ‌های دیگر، تجربه از شکست و موفقیت‌های خود را با شرکت‌کنندگان به اشتراک گذاشت و در خاتمه به سوالاتی که از جانب شرکت‌کنندگان مطرح شد پاسخ دادند.

سخنران‌های خارجی نیز در جریان این رویداد به سوالات مطرح‌شده از سوی شرکت‌کنندگان از طریق سیستم پخش‌زنده و حضوری رویداد پاسخ دادند.

 

حمایتعلی بابا از استارت آپ

سایکل‌میتس برای تسهیل دسترسی مخاطبان خود به محتوای رویدادهایش در شهرهای دیگر و محدودیت فضا برای پذیرایی از همه علاقه‌مندان، امکان دسترسی به محتوای هر رویداد را روی سرویس لحظه‌نگار فراهم کرده است. شما با مراجعه به این سرویس می‌توانید سوالات پرسیده شده و محتوای ارائه سخنران‌های رویدادهای سایکل‌میتس را مشاهده کنید.

در خاتمه لازم به ذکر است که برگزاری رویدادهای غیرانتفاعی بدون حمایت حامیانی که دغدغه‌های مشترکی با برگزار کنندگان آن دارند میسر نخواهد شد. رویداد سوم سایکل‌میتس نیز با حمایت ویژه علی‌بابا برگزار شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied