شمانیوز
شما نیوز

برگزاری پنجمین جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی

دوشنبه آیین اختتامیه پنجمین جشنواره ملی فیلم و عکس فناوری و صنعتی(فردا) برگزار می شود. این جشنواره با هدف معرفی فعالیت‌ها، توانمندی‌ها و دستاوردهای کشور در بخش‌های مختلف علمی، فناوری، نوآوری و صنعتی از روز 12 مهر آغاز به کار کرده است.

برگزاری پنجمین جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو): در این نمایشگاه عکس‌های پذیرفته شده در مسابقه در بخش‌های «موضوعی راه آهن» و «صنعتی» در تالار بهار و عکس‌های بخش‌های «تبلیغاتی» و «دانشجویی» در گالری استاد نامی خانه هنرمندان به نمایش گذاشته شده است.

جشنواره فوق توسط جهاد دانشگاهی هنر و با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی طی 12 تا 14 مهرماه جاری برگزار می شود.

آیین افتتاحیه نمایشگاه عکس پنجمین دوره از جشنواره فیلم و عکس و فناوری و صنعتی، عصر روز گذشته با حضور هنرمندان و علاقه‌مندان به عکاسی در خانه هنرمندان برگزار شد. بنابر این گزارش، نمایشگاه عکس جشنواره «فردا» تا روز ۱۴ مهرماه برای بازدید عموم دایر است.

آیین اختتامیه این جشنواره 15 مهر ماه ساعت 16 تا 19 در محل سالن سوره مهر حوزه هنری واقع در خیابان سمیه تهران برگزار می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied