شمانیوز
شما نیوز

بیمه میهن به بالاترین سطح توانگری دست یافت

با تایید بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران توانگری مالی شرکت بیمه میهن در سطح یک قرار گرفت.

بیمه میهن به بالاترین سطح توانگری دست یافت

 

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بیمه میهن، بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران در اجرای ماده ۶ آیین نامه نحوه محاسبه و نظارت بر توانگری مالی موسسات بیمه (شماره ۶۹) و براساس صورت های مالی مصوب سال۱۳۹۷، توانگری مالی سال ۱۳۹۸ بیمه میهن را (سطح یک) تأیید و اعلام کرد.

شرکت بیمه میهن با تغییر رویکرد مدیریتی و اتخاذ تدابیر و سیاست های جدید مبنی بر افزایش سهم از بازار و اصلاح ترکیب پوتفوی و با تکیه بر اصول بیمه گری و اصلاح فرایندها و همچنین انسجام و کار گروهی؛ برنامه ریزی؛ پایش مداوم؛ پاسخگویی؛ تخصص؛ دلسوزی؛ آموزش و تمرکز بر اولویت ها توانست برای نخستین بار؛ سطح توانگری یک را رقم بزند و به جایگاه مطلوب در میان شرکت های بیمه دست یابد.

داریوش محمدی مدیر عامل بیمه میهن با اشاره به این موفقیت مهم گفت این دستاورد ارزشمند مرهون زحمات همه ی ارکان شرکت و تدبیر و برنامه ریزی و هماهنگی اعضای هیئت مدیره، مدیران،کارکنان و شبکه فروش است و حفظ و ارتقای این توانگری برای صیانت از منافع تمامی ذینفعان و استفاده بهینه از منابع مالی شرکت امری لازم و ضروری است.

گفتنی است مبنای محاسبات توانگری مالی، اطلاعات مندرج در صورت‌های مالی حسابرسی شده مصوب مجامع عمومی موسسات بیمه و مفاد آئین‌نامه ۶۹ است و سطح توانگری یک بالاترین سطح محسوب می شود.


 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied