شمانیوز
شما نیوز

شبکه فروش استان البرز میزبان مدیر عامل بیمه "ما"

حجت بهاری فر مدیرعامل بیمه "ما" به همراه سرپرست معاونت فنی شرکت و تعدادی از مدیران ستادی از شعبه کرج بیمه "ما" بازدید کردند.

شبکه فروش استان البرز میزبان مدیر عامل بیمه "ما"

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بیمه "ما" در طی این بازدید حجت بهاری فر در جریان آخرین وضعیت شعبه قرار گرفت و راهکارها و پیشنهادات خود را برای بهبود عملکرد شعبه ابراز کرد.

وی با اشاره به اینکه شعب، نمایندگان و کارگزاران عناصر فعال شرکت‌ها در بازار بیمه هستند اظهار داشت: نمایندگان و کارگزاران می‌توانند در ارائه خدمات به مشتریان عملکرد قابل قبولی داشته باشند و شرکت‌های بیمه با سرعت بیشتری نرخ و شرایط و پرداخت خسارات را در دسترس آنها قرار دهند.

مدیرعامل بیمه "ما" ارائه سریع خدمات بیمه ای همراه با شفافیت و انعطاف ، حضور به موقع در زمان پرداخت خسارت و خدمتگذاری به آحاد مردم شریف ایران اسلامی را از اولویت های اصلی شرکت بیمه "ما" دانست

در این بازدید، حجت بهاری فر مدیرعامل بیمه "ما" ضمن برگزاری جلسات مجزا با رئیس، کارکنان و نمایندگان فعال استان البرز بر احیای سهم بازار، متوازن سازی پرتفو و  ارتقاء کیفیت خدمات ارائه شده به بیمه گذاران تاکید کرد.

در این دیدارها که در فضایی صمیمانه برگزار شد مدیرعامل شرکت با اشاره به عملکرد موفق شرکت در چند سال گذشته، بر عزم این شرکت در ایجاد تمایز در ارائه خدمات به بیمه شدگان اشاره کرد و لازمه آن را  همکاری هر چه بهتر ستاد و شعب دانست.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied