شمانیوز
شما نیوز

جی تکس دریچه ای به روی آینده

جیتکس، عنوان نمایشگاه سالانه ای در دبی است، این نمایشگاه به عنوان بزرگترین گردهمایی موسسات دولتی کشورهای حوزه خاورمیانه و آفریقا ، شرکت های بزرگ جهانی و استارت آپ ها به شمار می آآید.

جی تکس دریچه ای به روی آینده

به گزارش شمانیوز؛ اینترنت اشیا ، رایانش ابری، GolfComms، بلاک چین، تکنولوژی مصرف کننده، امنیت شبکه و زیر ساخت، دیتا سنتر یا مرکز داده، چاپ سه بعدی، شهرها یا خانه های هوشمند، حمل و نقل در آینده، رباتیک، این ها عناوین و واژه هایی است که این روزها در دنیای تکنولوژی تا دلتان بخواهد نام آن ها را می شنوید، اینکه هریک چه آینده ای خواهند داشت، چگونه به تکامل می رسند، زندگی ما در سال های آتی با وجود آن ها دست خوش چه تغییراتی خواهد شد و دنیا به یاری آن ها به  کدام سمت و سو می رود؟ پرسش هایی که پاسخ آن در سال های نه چندان دور با ورود تمام این تکنولوژی ها به خانه هایمان داده می شود.

اما دراین میان هستند کسانی که تمایل دارند این آینده رازودتر از خیلی های دیگر از نزدیک تماشا کنند و آخرین تحولات در حوزه های مختلف تکنولوژی را همین الان ببینند. دراین میان مطمئنا شرکت هایی که در حوزه های تکنولوژی نیز مشغول به کار هستند جزو همین دسته اند.

جیتکس، عنوان نمایشگاه سالانه ای در دبی است، نمایشگاهی به عنوان بزرگترین و معتبرترین نمایشگاه فناوری اطلاعات در منطقه خاورمیانه، آسیا و آفریقا. نمایشگاهی که هر پاییز برگزار شده و قرار است تا در آن جدیدترین نوآوری ها و تکنولوژی ها در حوزه فناوری (IT) به نمایش گذاشته شود. اما این تمام آن چیزی نیست که در جی تکس می توان دید. این نمایشگاه را به عنوان بزرگترین گردهمایی موسسات دولتی کشورهای حوزه خاورمیانه و آفریقا ، شرکت های بزرگ جهانی و استارت آپ ها به شمار می آورند.

بدیهی است که علاوه بر غرفه داران،  بازدیدکنندگان این نمایشگاه از سراسر دنیا باشند و می توان گفت مدیر ارشدی از شرکت های معروف جهانی نیست که دراین رویداد حضور پیدا نکند .

بی تردید نمایشگاه جی تکس علاوه بر آشنا کردن بازدیدکنندگان و مدیران با محصولات جدید و بدیع عرصه تکنولوژی، هنگامه خوبی برای آشنایی و ارتباط مدیران مختلف با یکدیگر، مشاوره ، آموزش و آموختن در صنعت تکنولوژی نیز هست . طبیعتا این نمایشگاه فرصتی هم برای خرید و سفارش و اخذ نمایندگی محصولات نیز ایجاد می کند.

در میان تمام حوزه های مختلف تکنولوژی، موضوع عرصه صنعت پرداخت و آینده آن نیز از حوزه هایی است که دراین نمایشگاه به آن اشاره می شود و همواره طرفداران خاص خود را نیز دارد. هر ساله مدیران ارشد ایرانی از جمله در حوزه صنعت پرداخت دراین نمایشگاه حضور میابند . جی تکس امسال که سی ونهمین آن به شمار می آید از چهاردهم مهر آغاز شده است و تا پایان این هفته هفدهم مهر ادامه دارد . گفتنی است،  سی ونهمین دوره نمایشگاه جی تکس دبی  در مرکز تجارت جهانی دبی  در حال برگزاری ست .

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied