شمانیوز
شما نیوز

مدیرعامل هلدینگ صدرتامین در نمایشگاه minex 2019:

نهضت داخلی سازی در ذوب آهن اصفهان با تولید ریل تبلور پیدا کرده است

نشست خبری دکتر سلیمانی، مدیرعامل هلدینگ صدر تامین و مهندس منصور یزدی زاده مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با حضور خبرنگاران در غرفه ذوب آهن در نمایشگاه minex 2019دوشنبه 15 مهرماه برگزار شد.

نهضت داخلی سازی در ذوب آهن اصفهان با تولید ریل تبلور پیدا کرده است

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از روابط عمومی ذوب آهن اصفهان: دکتر سلیمانی، در این نشست خبری  عنوان کرد :  صدرتامین ، یکی از هلدینگ های شستا است و ۱۳ شرکت مدیریتی و ۱۲ شرکت غیر مدیریتی داردکه در اردیبهشت امسال این شرکت بورسی شد.

وی افزود : هلدینگ صدر تامین در 6 ماهه نخست سال ،  ۱۶۴۰ میلیارد تومان فروش داشته و بودجه فروش در این مدت  30 درصد بیش از مقدار پیش بینی شده ، محقق شده است ضمن اینکه درصد پوشش بودجه تولید این شرکت نیز 15 درصد بیشتر از بودجه مصوب است   .

دکتر سلیمانی با بیان اینکه ،  استراتژی ما این است که با کسانی که ایده دارند به تولید محصولات با ارزش افزوده بپردازیم ، افزود :  نهضت داخلی سازی در ذوب آهن اصفهان با تولید ریل تبلور پیدا کرده است  و لیست قطعاتی که وارداتی است در تمام شرکت های هلدینگ آماده شده تا با کمک معاونت علمی و شتاب دهنده و فراخوانی که منتشر می شود ، بومی سازی شوند .

وی دو برابر کردن EPS  را یکی  از سیاستهای کلی این هلدینگ دانست وگفت :  اولین شتاب دهنده تخصصی معدن و صنایع معدنی هستیم وهمچنین صادراتی کردن ۳۰ درصد تولید را در برنامه داریم  .

مدیرعامل هلدینگ صدر تامین اظهار داشت : دنبال این هستیم که زنجیره تامین را در خود بنگاه داشته باشیم و تامین مواد اولیه و زیرساخت از جانب خودمان باشد همچنین  در تلاشیم با اقداماتی ،  ارزش افزوده ایجاد کنیم و ‌جلوی خام فروشی گرفته شود .

دکتر سلیمانی همچنین از رشد 42 درصدی ارزش پرتفوی بورسی هدلینگ صدرتامین طی 4 ماه گذشته خبر داد و گفت : ارزش پرتفوی بورسی این هدلدینگ در مهرماه 1398 به رکورد تاریخی   10 هزار و 100 میلیارد تومان رسیده است .

مدیر 2

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied