شمانیوز
شما نیوز

خدمات درمانی تامین اجتماعی با بهترین کیفیت به بیمه شدگان ارائه می شود

سرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی منطقه کاشان گفت: خدمات درمانی تامین اجتماعی با بهترین کیفیت به بیمه شدگان ارائه می شود.

خدمات درمانی تامین اجتماعی با بهترین کیفیت به بیمه شدگان ارائه می شود

به گزارش شمانیوز و به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر علی محمد حق پناه در دیدار با رئیس بیمارستان آیت الله یثربی اظهار داشت: امکان توسعه همکاری و ارائه خدمات تخصصی بیشتر در چارچوب اعتبارات برای سال آینده وجود دارد.

دکتر حق پناه افزود: همکاری بیشتر با ناظرین بیمارستانی جهت نظارت بر ارائه خدمات باکیفیت صورت می گیرد تا از تضییع حقوق سازمان و بیمارستان جلوگیری شود.

سرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی منطقه کاشان افزود: آمادگی سازمان برای آموزش و تدریس آخرین دستورالعمل های خدمات درمانی و تعرفه های مصوب  توسط کارشناسان متخصص دفتر اسناد پزشکی برای پرسنل بخش حسابداری ترخیص و منشی های بخش وجود دارد و می توان برای آن برنامه ریزی نمود تا کسورات به حداقل ممکن برسد.

در ادامه این جلسه دکترمصطفی سروی زاده رئیس موسسه محب سلامت کاشان بر آمادگی بیمارستان آیت الله یثربی برای راه اندازی بخش های سنگ شکن برون اندامی، آنژیوگرافی و جراحی قلب باز برای سال آینده خبر داد.

گفتنی است در این دیدار بر همکاری فیمابین و ارائه خدمات باکیفیت همراه با تکریم بیمه شدگان تامین اجتماعی در بیمارستان آیت الله یثربی تاکید شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied