شمانیوز
شما نیوز

طی ۷ روز کاری؛

۲۳.۵ تن پسته فندقی در بورس کالا معامله شد

پسته فندقی طبیعی خندان ۳۲-۳۰ در حالی از ۹ مهرماه جاری پا به بورس کالا گذاشت که معامله این محصول در قالب گواهی سپرده کالایی و در دو نماد انبار پذیرفته شده در این بازار ارزشی بیش از ۲۱ میلیارد و ۷۸۹ میلیون ریال را رقم زد و بیش از ۲۳.۵ تن محصول استاندارد مورد معامله قرار گرفت.

۲۳.۵ تن پسته فندقی در بورس کالا معامله شد

به گزارش شمانیوز و به نقل از  «کالاخبر»؛ طی این بازه زمانی از ابتدای شروع معاملات گواهی سپرده پسته تا پایان معاملات هفته گذشته معامله گران تعداد ۲۳ هزار و ۵۷۲ گواهی معادل بیش از ۲۳.۵ تن محصول را دادوستد کردند که در نماد پسته فندقی ۳۲-۳۰ طلای سبز زرند هر کیلوگرم پسته در بالاترین سطح به قیمت ۹۶۵ هزار و ۷۰۰ ریال معامله شد و در مقابل در پایین ترین سطح به رقم ۸۸۱ هزار و ۱۰ ریال رسید. در نماد شرکت سبز دانه کویر نیز بالاترین و پایین ترین قیمت ها به ترتیب ۹۴۰ هزار و ۹۲۰ هزار ریال ثبت شد.

براساس این گزارش، در نماد معاملاتی پسته فندقی ۳۲-۳۰ طلای سبز زرند با سررسید آبان ماه ۱۳۹۹ تعداد ۲۲ هزار و ۵۱۳ گواهی به ارزشی حدود ۲۰ میلیارد و ۸۱۳ میلیون ریال معامله شد تا نماد مذکور بیشترین سهم را در حجم و ارزش معاملات گواهی سپرده پسته به خود اختصاص دهد.

در نماد معاملاتی پسته فندقی ۳۲-۳۰ شرکت سبز دانه کویر نیز معامله ۱۰۵۹ گواهی به ارزش ۹۷۵ میلیون و ۹۴۹ هزار ریال به ثبت رسید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied