شمانیوز
شما نیوز

عضو هیات مدیره خبرداد:

پست بانک ایران آماده فروش ارز زیارتی اربعین به زائران عتبات عالیات است

مهندس مهرانی عضو هیات مدیره پست بانک ایران اعلام کرد: به منظور تسهیل اعزام زائران اربعین حسینی و براساس مجوز بانک مرکزی، شعب ارزی و شعب شهرستان های سوسنگرد، خرمشهر، قصرشیرین و مهران و همچنین سقراط اهواز و مرکزی ایلام آماده واگذاری ارز زیارتی اربعین به زائران عتبات عالیات است.

پست بانک ایران آماده فروش ارز زیارتی اربعین به زائران عتبات عالیات است

 

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران: مهرانی افزود: هریک از زائران حضرت امام حسین(ع) می توانند با مراجعه به شعب ارزی این بانک در سراسر کشور و همچنین شعب اعلام شده در استان های ایلام، خوزستان و کرمانشاه با ارائه گذرنامه معتبر و کارت ملی حداکثر ۱۰۰ یورو دریافت نمایند.

وی تصریح کرد: فروش این نوع ارز تا ۲۵ مهرماه ادامه می یابد و زائران کربلای معلی و عتبات عالیات تا تاریخ اعلام شده فرصت دارند ازطریق این بانک ارز یورو خود را دریافت دارند.

عضو هیات مدیره تاکید کرد: مبنای نرخ ارز یورو اعلام شده برای زائران، نرخ فروش شروع بازار ثانویه ارز(مندرج در سامانه معاملات الکترونیکی ارز- ETS) بوده که به صورت روزانه از سوی اداره کل معاملات ارزی و روابط کارگزاری بانک مرکزی اعلام می شود و هیچگونه کارمزدی هم از زائران دریافت نمی گردد. 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied