شمانیوز
شما نیوز

زمان واریز یارانه نقدی مهر 98

یکصد و چهارمین مرحله واریز یارانه نقدی خانوار 5 شنبه 25 مهرماه یک روز زودتر از مهلت مقرر به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.

زمان واریز یارانه نقدی مهر 98

به گزارش شمانیوز؛ یکصد و چهارمین مرحله واریز یارانه نقدی خانوار 5 شنبه 25 مهرماه به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.

براین اساس برای هر نفر 45500 تومان مانند سنوات قبل واریز خواهد شد. طبق روال بیست وششم هر ماه یارانه نقدی واریز می‌شد اما این مرحله یک روز زودتر به حساب خانوار واریز می‌شود.

یارانه نقدی بامداد روز جمعه قابل برداشت است.

 

جزییات حذف یارانه پردرآمدها

سخنگوی ستاد حذف یارانه نقدی جزییات جدید از پرداخت یارانه به ثروتمندان، شگردهای قاچاقچیان کالا، فرار مالیاتی و اعتراضات عجیب یارا‌نه‌بگیران متمول را تشریح کرد.

حسین میرزایی،  درباره برخورد با حسابهای اجاره‌ای در جریان حذف یارانه پردرآمدها گفت: موضوع سوء استفاده از کارتهای بازرگانی یک‌بارمصرف به‌کرّات در جریان شناسایی پردرآمدها دیده  می‌شد اما نکته قابل توجه این بود که به‌صورت ماهرانه‌ای املاک و سایر داراییها نیز به نام مالک کارت بازرگانی یک‌بارمصرف زده شده بود تا ردی از صاحبان اصلی پیدا نشود.

میرزایی گفت: بنابراین در بحث کارت بازرگانی تنها بحث گردش مالی مطرح نبوده است و به‌گونه‌ای صحنه‌سازی و سندسازی صورت گرفته بود تا تمام شواهد علیه آن فرد محروم یا روستایی باشد. برای ورود به مباحث تجاری بایستی یک سری شرایط وجود داشته باشد و بر همین اساس متأسفانه با این سندسازیها نیز مواجه می‌شویم.

وی افزود، اعتراضهای صورت‌گرفته انواع مختلفی داشته است به‌عنوان مثال فردی خانه‌اش را در یک منطقه گران‌قیمت تهران تعمیر کرده است و  به ستاد مراجعه می‌کند و اعتراض می‌کند، اما مجموع شاخصهای هزینه ــ درآمد نشان می‌دهد جزو دهکهای پردرآمد محسوب خواهد شد. همان‌طور که اشاره شد مجموع هزینه، دارایی و درآمد عوامل اصلی حذف یارانه پردرآمدها بوده است و در زمان اعتراض نیز تراکشنهای بانکی بررسی خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied