شمانیوز
شما نیوز

قدردانی استاندار قم از نقش موثر بانک کشاورزی در رونق تولید

استاندار قم با اشاره به لزوم حرکت در مسیر رونق تولید در استان، رویکرد اصلی بانک کشاورزی را حمایت ویژه از تولیدکنندگان برتر و کارآفرینان نمونه دانست.

قدردانی استاندار قم از نقش موثر بانک کشاورزی در رونق تولید

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی استان قم ، دکتر بهرام سرمست استاندار قم در بیست و دومین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید اظهار کرد: ماهیت و تکلیف کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان پیگیری درخواست های تولید کنندگان و حمایت از کارفرمایان برتر و نقش آفرین در عرصه تولید است و در این مسیر سازمان ها و دستگاه های استان بایستی مسائل حقوقی و قضایی فی مابین را حل وفصل کنند.

استاندار قم به طرح های توسعه محور کشاورزان و تولید کنندگان استان اشاره و اضافه کرد: پیرامون واگذاری اراضی و یا تمدید قراردادهای اجاره با نظارت دستگاه های متولی اقدامات لازم اجرایی شود و اولویت تصویب این طرح ها با کارآفرینانی باشد که در استان فعال هستند و توانمندی آنها ثابت شده است.

استاندار قم  درادامه جلسه کارگروه با بیان اهتمام همه مدیران در خدمت به کار آفرینان و تولید کنندگان به عنوان ارباب رجوع، بر ضرورت همراهی بخش دولتی وخصوصی در اجرای مصوبات حمایتی استان در حوزه اقتصاد و رونق تولید تاکید واز عملکرد و نقش موثر بانک کشاورزی درحمایت از بخش کشاورزی ورونق تولید قدردانی کرد .

استاندار قم پیش از این جلسه از سه مجتمع کشاورزی باغ وترمینال پسته و پرورش گل محمدی در روستای رحمت آباد از توابع بخش مرکزی بازدید کرد.

 


 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied