شمانیوز
شما نیوز

دکتر محمد مهدی یارجانلی مدیر عامل شرکت صنعت ورق آرین پاژ در کنفرانسimat خبر داد:

ما رتبه دهم فولاد را در دنیا داریم اما به لحاظ‌ علمی، تکنولوژیکی بازرگانی و توزیع و ... بسیار عقب هستیم.

در بحث نظام توزیع و سهم بازارهای بین‌المللی و همایشها و تورهای صنعتی متاسفانه به اندازه ظرفیتی که داریم رشد نکردیم.

ما رتبه دهم فولاد را در دنیا داریم اما به لحاظ‌ علمی، تکنولوژیکی بازرگانی و توزیع و ... بسیار عقب هستیم.

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از روابط عمومی شرکت صنعت ورق آرین پاژ: در بحث نظام توزیع و سهم بازارهای بین‌المللی و همایشها و تورهای صنعتی متاسفانه به اندازه ظرفیتی که داریم رشد نکردیم. طرح بسیار مهم دیگری که از ۲ سال گذشته اعلام کردیم بحث هایپرمارکت تخصصی فولاد است که یک بازار بزرگ فولاد محسوب می‌شود. این قضیه راهکار بسیار خوبی برای مملکت خواهد بود تا افق ۵۵ میلیونی را بتوانیم محقق کنیم. راهکار ذکر شده علمی و بسیار مهم است و می‌توان گفت برآیند یک تجربه ۱۲ ساله در سطوح بالای صنعت فولاد و دو دهه بحث مطالعاتی مرتبط بازارها و فولاد کشورهای توسعه یافته و ایران است.

امیدواریم با استقبال بیش از پیش بتوانیم آن را به سرانجام برسانیم. کار دیگری تحت عنوان کارگاه ساخت خودکفایی که از ۲ سال پیش شروع شد. می‌توان گفت ما جزو اولین‌های بخش خصوصی بودیم و زمانی که تحریم‌های جدید اعلام نشده بود ما به فکر ساخت چنین کارگاهی افتادیم. تصمیم گرفتیم بسیاری از قطعات وارداتی را به صورت داخلی تولید کنیم و امروز باید گفت که یک کارگاه ساخت داخل توانمند داریم. 

در حال حاضر درشرکت صنعت ورق آرین پاژ تعمیرات برون‌سازمانی حدود ۸۰ درصد کاهش یافته است. در خصوص تامین قطعات و تجهیزات تقریبا ۶۵ الی ۷۰ درصد را توانستیم پوشش مناسبی داشته باشیم. این نکته را باید گفت که برای شرکت‌های دیگر نیز این کار را چه در بحث طراحی و ساخت و چه تعمیرات فعالیت‌های خوبی داریم.

ما در حال حاضر با بیش از ۶ دانشگاه مطرح در سطح کشور و استان همکاری می‌کنیم و حدود ۵ شرکت دانش‌بنیان هم در کنار ما قرار گرفته‌اند. همه این توفیقات در شرایطی است که این شرکت در سال 94در همین راستا از در آستانه تعطیلی بود اما با حمایت سهامداران و تلاش و همت پرسنل و بعضا"مسئولین ملی و استانی به یک شرکت بسیار پویا رسیده است. و نیاز به حمایت برای رسیدن به ظرفیت اسمی و توسعه و کارهای بیشتر وجود دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied