شمانیوز
شما نیوز

افتتاح بیست‌ و یکمین مدرسه "مهر نوین" در روستای شیخلر استان زنجان

افتتاح بیست‌ و یکمین مدرسه "مهر نوین" در روستای شیخلر استان زنجانبیست‌ و یکمین مدرسه بانک اقتصادنوین با نام "مهر نوین" در روستای شیخلر شهرستان دندی، بخش انگوران استان زنجان افتتاح و به کودکان و نوجوانان این روستا تقدیم شد.

افتتاح بیست‌ و یکمین مدرسه "مهر نوین" در روستای شیخلر استان زنجان
به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بانک اقتصادنوین؛ آیین افتتاح این مدرسه با حضور علیرضا بلگوری، مدیرعامل و محمد ربیع‌زاده، معاون کسب‌وکار این بانک و جمعی از مقامات و مسئولان کشوری و استانی، معلمان و دانش‌آموزان مدرسه و اهالی روستای شیخلر برگزار شد.
 
در این مراسم مدیرعامل بانک اقتصادنوین ضمن تبریک فرارسیدن سال تحصیلی جدید، به رویکرد این بانک در ایفای مسئولیت‌های اجتماعی اشاره کرد و گفت: با همراهی سهامداران و اعضای هیئت ‌مدیره، بانک اقتصادنوین تاکنون در ساخت و احداث 34 مدرسه در مناطق کمتر برخوردار کشور مشارکت کرده است که از این تعداد، 21 مدرسه به بهره‌برداری رسیده است.
 
بلگوری با اشاره به اهمیت آموزش ‌و پرورش در توسعه همه‌جانبه کشور، افزود: هم‌زمان با رشد امکانات سخت‌افزاری، نظام آموزشی کشور باید به لحاظ نرم‌افزاری هم به‌روز شود تا زمینه برای بروز همه استعدادها در مدارس فراهم شود.
 
مدیرعامل بانک در پایان سخنان خود، ضمن قدردانی از دست‌اندرکاران احداث این مدرسه، ابراز امیدواری کرد احداث مدارس این‌چنینی بتواند آرامش و آسایش روحی و روانی دانش‌آموزان و معلمان عزیز را فراهم کند.
 
در ادامه این مراسم، خاتمی، نماینده مردم شهرستان‌های ماه‌نشان و ایجرود در مجلس شورای اسلامی، حجت‌الاسلام خورشیدی اطهر، امام جمعه شهرستان دندی و صفری مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان نیز طی سخنانی ضمن قدردانی از اقدام خیرخواهانه بانک اقتصادنوین در ساخت مدرسه مهر نوین، ابراز امیدواری کردند امکانات ایجاد شده بتواند زمینه پرورش استعدادهای دانش‌آموزان این شهرستان را بیش از پیش فراهم کند.
 
گفتنی است، مدرسه سه‌ کلاسه مهر نوین روستای شیخلر با یک‌‌هزار و 400 مترمربع محوطه و 314 مترمربع زیربنا ساخته و تجهیز شده است. همچنین بانک اقتصادنوین به ‌منظور حمایت و تشویق دانش‌آموزان به یادگیری، تعدادی کوله‌پشتی حاوی لوازم‌التحریر به آن‌ها اهدا کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied